2009-09-20, 00:44
Moderator
Snuffelbutts avatar
Spelade precis Jax för första gången... snacka om brutal slaktarmaskin! Om han haft sin stun direkt istället för efter dodge hade han varit ett ultimat monster Slutade på 20...1 eller något och lyckades ensam vinna matchen då mina mates skröt med stats som 0/15, 3/9, 4/11 osv osv.
2009-09-20, 09:42
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Så alla karaktärer utan AoE är helt värdelösa alltså?

Nej verkligen inte!
2009-09-20, 13:29
Medlem
Perfektionistens avatar
Herregud vilka klåpare. Evelynn och Twitch inget att hämta i teamfights? Tänk om, tänk rätt.

Hela grejen med Twitch är att han kan blåsa ner ett helt lag med sin ultimate om resten när dom är upptagna med dina andra medspelare. Samma sak med Evelynn, spelade ett game där jag hade 750 ability power på henne, kunde dra ner vem som helst på en Shadow Walk och Ravage combo, man tackar inte nej till en instadöd på en Nunu så man slipper hans ultimate i teamfights.
2009-09-20, 13:31
Medlem
Perfektionistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Spelade precis Jax för första gången... snacka om brutal slaktarmaskin! Om han haft sin stun direkt istället för efter dodge hade han varit ett ultimat monster Slutade på 20...1 eller något och lyckades ensam vinna matchen då mina mates skröt med stats som 0/15, 3/9, 4/11 osv osv.

Jax är ju definitionen av en carry.
2009-09-20, 15:36
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfektionisten
Herregud vilka klåpare. Evelynn och Twitch inget att hämta i teamfights? Tänk om, tänk rätt.

Hela grejen med Twitch är att han kan blåsa ner ett helt lag med sin ultimate om resten när dom är upptagna med dina andra medspelare. Samma sak med Evelynn, spelade ett game där jag hade 750 ability power på henne, kunde dra ner vem som helst på en Shadow Walk och Ravage combo, man tackar inte nej till en instadöd på en Nunu så man slipper hans ultimate i teamfights.

Hur står evelynn sig mot en jax med 60% dodge? Missa en gång och poooff. Borta.
Det är helt för lätt att kontra dem i min mening.
Men kör ni dem mot ett bra lag så får ni se om det går för er.
2009-09-20, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

Well inte meningen att 1 hero ska kunna kontra alla karaktärer och alla kan ju inte köra Jax eller hur? Skulle sedan Jax inte lyckas dodga så är Jax ute ur leken ganska snabbt och hon är en jävel på att pusha dessutom även om det finns bättre heroes för det.
Senast redigerad av kr0owe 2009-09-20 kl. 19:07.
2009-09-20, 19:54
Medlem
Perfektionistens avatar
Citat:

Varför ska man kunna kontra allt? Att du bara nämner Jax får ju en att undra, varför måste du gå på just honom? Låt någon annan hålla Jax i schack medans du köttar ner någon annan i motståndarlaget.
2009-09-20, 22:30
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfektionisten
Varför ska man kunna kontra allt? Att du bara nämner Jax får ju en att undra, varför måste du gå på just honom? Låt någon annan hålla Jax i schack medans du köttar ner någon annan i motståndarlaget.

Vem skulle ens kunna hålla Jax i schack? Hehe.
Nä men det är min åsikt att de inte hör hemma i teams.
De är dock jävligt kul att köra i solo teams och mot teams som inte vet vad de håller på med etc.

Men JAG tror inte det kommer hålla i ranked games osv.
2009-09-21, 11:31
Medlem
Stoppables avatar
Hur är det ens möjligt att få 1/22/0 i en match?

Mitt team hade precis:

6/14/4
1/22/0
0/14/0
6/19/0

Jag hade 28/6/11.
Fy vad det är roligt med pick up groups. lol.

Vi förlorade givetvis, men oj vad glad man blir när man hamnar i en sån grupp. haha.
2009-09-26, 16:08
Medlem
ButterFaces avatar
Anivia

Isfenixen är ju verkligen helt galen, hon är en utav mina favoriter just nu med malphite, amumu och fiddlesticks.

Någon som vill spela med mig/mitt team eller mot oss, adda kylesa som vän!
2009-09-26, 17:34
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ButterFace
Isfenixen är ju verkligen helt galen, hon är en utav mina favoriter just nu med malphite, amumu och fiddlesticks.

Någon som vill spela med mig/mitt team eller mot oss, adda kylesa som vän!

Så du var en FBare eh? :P
2009-09-26, 18:46
Medlem
ButterFaces avatar
Citat:
Så du var en FBare eh? :P

Heh, yes I am. Är det du som är stoppabell eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in