2010-07-30, 12:55
Medlem
Jävlar vad den här tråden är död. Det är väl fler än mig som ska ha marathon i helgen? Dubbel IP och 30 % off boosts ju.

Vilka är på på premade i helgen?
2010-07-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Jävlar vad den här tråden är död. Det är väl fler än mig som ska ha marathon i helgen? Dubbel IP och 30 % off boosts ju.

Jag är definitivt på! Lägg till mig på skype: ericlulea
Ingame nick: Ninjababy

Kan tyvärr inte spela rankade premades, är lvl 15 atm, men normala funkar ju utmärkt
2010-07-30, 13:57
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFL
smart, när clienten var nere visar dom recorded på clgaming streamen, på jtv streamar han sc2 ( som han suger på ) och lol på us, som är uppe . dock är hotshot inget att titta på, allmänt otrevlig mot sina teammates och tråkig dumfan. nicosharp ftw och jag ofc
Jag spelar på LoL US och klienten var nere i fråga när han på något vis lyckades logga in iaf.
2010-07-30, 15:34
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
upp, ner, vänster, höger, upp, upp, ner, ner. Om det inte är patchen som gör så att man inte kommer in så är det lösningen.

Streamar du på CLG eller det var bara ftw som du ingick i?
Testade, fungerar ju inte?

2010-07-30, 16:12
Medlem
sett nya champen in action några gånger nu och ser ju sjukt roligt ut att alla hans spells är bruna istället för röda i eu verisionen när han drar under marken och blir en pöl ser det ut som om nån har fruktansvärd diarre
2010-07-30, 16:14
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah

Kommer definitivt spela i helgen. Efter dom senaste dagarnas konstanta strul har jag dock (skrämmande nog) inte förhoppningar på att det ska fungera. Räknar med att det ska bli extended maintance, efter det är det aslaggigt eftersom alla vill in samtidigt och njuta varpå vissa har "BUSY" som status till 00:00 på kvällen. Något skiter sig under morgondagen och dom tar en "soft shutdown" som vara i några timmar och efter det kan man spela... dock med allmänt lagg.

Om Riot får upp servers när dom har sagt att det ska vara uppe och allt flyter smidigt och fint - då blir jag förvånad på riktigt. Tycker hela stabiliteten och allt har blivit sjukt mycket sämre sedan säsong 1 kom. Har ju varit problem varje dag.
2010-07-30, 17:30
Bannlyst
Köpt runor, fick refund på 1025 IP, och som plåster på såren, en extra 1025 IP .
2010-07-30, 17:45
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
Köpt runor, fick refund på 1025 IP, och som plåster på såren, en extra 1025 IP .

Vadå refund? Får man tillbaka IP retroaktivt på nått sätt?
2010-07-30, 18:04
Medlem
Horigt, köpte ett skin som var på sale, men originalpriset drogs, finns det nåt man kan göra?
2010-07-30, 18:30
Medlem
Jak@ns avatar
Verkar vara allmänt kaos nu, många som förlorat IP/RP etc etc, inklusive jag. Bara att vänta och se helt enkelt. Pendragon har sagt att dom jobbar på det.
2010-07-30, 18:34
Medlem
smacky1234s avatar
ni får gärna lägga till smacks90 om ni vill spela några matcher. Blir dock inget rankat på ett tag. (lvl 22)
Men skulle ju vara kul med fullt flashback lag på normal
2010-07-30, 18:34
Bannlyst
Jaken, efter patchen var det många (inklusive jag) som köpte runor, och då fick man den första runan som vanligt, men runorna man köpte efteråt försvann, men IP drogs. Så istället fick jag dubbelt upp av IPn jag spenderade.

IP boostsen ser helt klart intressanta ut, 4x IP under helgen, jo tack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in