2011-10-02, 18:54
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Eller så tar du en ordentlig junglare om du inte får top eller mid? Varför är du så låst till Akali?

F.ö. måste du alltid spela med riktigt dåliga spelare om du alltid får högst CS som junglare

Han vill ju testa akali som junglare för att hon är så förbannat stark late game. Det var ju det hela hypotesen handlade om.

Nja, det behöver man inte alls göra.
2011-10-02, 18:59
Medlem
Armadees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBure
Har spelat ett par games Dominion nu, premade. Vi kör Pantheon - Singed - Cassiopeia - Nocturne - Random. Vi är 4 stycken, vi valde bara 4 stycken random utan att prata något om det, men vi vinner i stort sett varje match väldigt enkelt. Pantheon är imo en av dom bättre champsen i Dominion.

Lägg till mig om ni behöver en 5:e

Samma namn ingame.
2011-10-02, 19:12
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique

Jo, du har fel. Får man alltid högst CS som junglare så betyder det att medspelarna är dåliga på att farma. Skulle det hända nån gång då och då behöver det inte betyda nåt. Händer det däremot alltid, som det gör för honom, så är medspelarna dåliga.
2011-10-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Han vill ju testa akali som junglare för att hon är så förbannat stark late game. Det var ju det hela hypotesen handlade om.

Om du har mer farm än alla andra betyder det att de andra i ditt lag är värdelösa på att lasthitta helt enkelt.

Och förövrigt är Akali som bäst midgame, ungefär som alla andra AP beroende snubbar.
2011-10-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBure
Har spelat ett par games Dominion nu, premade. Vi kör Pantheon - Singed - Cassiopeia - Nocturne - Random. Vi är 4 stycken, vi valde bara 4 stycken random utan att prata något om det, men vi vinner i stort sett varje match väldigt enkelt. Pantheon är imo en av dom bättre champsen i Dominion.
premade gör sjukt mycket, sen håller jag inte med om att Pantheon är dålig där inne. Mötte en som krossade allt motstånd där inne. Hans sån spjut attack gjorde brutalt med skada.
2011-10-02, 19:33
Medlem
Seruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Om du har mer farm än alla andra betyder det att de andra i ditt lag är värdelösa på att lasthitta helt enkelt.

Och förövrigt är Akali som bäst midgame, ungefär som alla andra AP beroende snubbar.

Helt beroende på vem som kör, och hur.
2011-10-02, 19:37
Medlem
aeuss avatar
Brand måste vara den roligaste championen på länge. Sjukt roliga skills och bra från början till slut (än så länge iaf). Inte haft några större problem mot nån förutom Akali av de champions jag mött.
2011-10-02, 19:38
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Jo, du har fel. Får man alltid högst CS som junglare så betyder det att medspelarna är dåliga på att farma. Skulle det hända nån gång då och då behöver det inte betyda nåt. Händer det däremot alltid, som det gör för honom, så är medspelarna dåliga.

Drog 230 minions senast som junglare. Vet inte om jag var bäst med det men i de flesta gamesen ligger man högt då.
2011-10-02, 19:39
Medlem
SvenBures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dripp-dropp
premade gör sjukt mycket, sen håller jag inte med om att Pantheon är dålig där inne. Mötte en som krossade allt motstånd där inne. Hans sån spjut attack gjorde brutalt med skada.
Jag skrev ju att jag tyckte att han var en av dom bästa champsen i Dominion, om du bara läser igenom det en gång till :P
2011-10-02, 19:39
Medlem
SvenBures avatar
doublepost
2011-10-02, 20:21
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Eller så tar du en ordentlig junglare om du inte får top eller mid? Varför är du så låst till Akali?

F.ö. måste du alltid spela med riktigt dåliga spelare om du alltid får högst CS som junglare

Jo jag antar det. Är bara på 1300+ ELO så de är inga superstjärnor direkt
Jag lirar GP i junglen, men är han bannad och Noc pickad och Top/Mid är pickade ja då tycker iaf inte jag de är nåt fel med att ta Akali (om hon nu fungerar i jungle), med tanke på hur förbannat grym hon är lategame.
2011-10-02, 20:22
Medlem
Solehers avatar
Streamar LoL ikväll igen, kika om du har tråkigt: http://www.justin.tv/soleher

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in