Warwick, Gangplank och till viss del Trundle kan också vara intrssanta alternativ. Personligen gillar jag både Udyr och Irelia, men jag föredrar Irelia då hon har bättre mobility och kan göra ganska crazy saker.
Angående Garen, han använder man främst för att förstöra en av fiendens lane. Det är ungefär därför man väljer Garen. Riktigt stark early, riktigt svag late. Lite trist att det är så, men men...
Gangplank och warwick har jag, tycker ingen av dem är särskilt kul tbh, kan väl spela dem helt okej inte superbra och trundle tycker jag verkar tråkig och garen är ju som du säger
Någon som vet om Twisted Fate är värd att köpa i nuläget? Spelar mest normal games om det spelar roll.
Beror väl lite på hur man spelar honom, spelar du med polare är det värt det imo. Nerfen gjorde ju han lite sämre, men fortfarande helt okej är han enligt mig iaf. Köp och testa iaf.
Är Yi en trollhero eller? Alla som pickar han bara insta-pickar och feedar.
Spelar du normalt lr rankat kanske du ska börja med att säga?
Han är lätt att kontra, om man vet hur man gör det. Om han motståndarlaget inte lyckas kontra honom så är han grym. (Vilket iosf alla heroes är nästan men..).
Kört yi ett par game nu! Ligger ju på lvl 30 men kör med en polare som e lvl9. Ganska kul! Har fått mellan 20-30 kills senaste gamen! haha^^ Sjukt kul o trolla runt! Funderar på att köra något annat kul o bara kötta kills, typ som urgot! Han e ju ganska så grym! Yi e grymt lätt att spela men så sjukt lätt att döda med en stun! Sen e man ju körd! haha^^
Menmen, ny patch borde komma inatt/imorgon bitti, så blir väll att låta lol clienten stå på o hoppas på att patchen laddas ner innan jag vaknar!
Jag var först att välja hero så jag erbjöd mig själv att lira support, men de ville att jag skulle spela carry och att nån av dem skulle ta support, vilket jag uppskattade! Sen vägrar nån av dem ta support :<
Var tufft som satan i början men vi lyckades vinna pga. att jag blev feedad mid-game när dom overextendade som satan...
Spelar du normalt lr rankat kanske du ska börja med att säga?
Han är lätt att kontra, om man vet hur man gör det. Om han motståndarlaget inte lyckas kontra honom så är han grym. (Vilket iosf alla heroes är nästan men..).
Spelar ingen roll om det är normal eller rankat. Varje gång någon pickar Yi så är det insta-pick. De komminucerar aldrig och de helt enkelt bara feedar. Sen när helka vårt lag säger Jesus report Yi for feeding så svarar han i /all Report noob team flaming -.-
En hel dag har jag spelat nu. minst 25 games, 3 vunna. Solo Queue är härligt...
Kört yi ett par game nu! Ligger ju på lvl 30 men kör med en polare som e lvl9. Ganska kul! Har fått mellan 20-30 kills senaste gamen! haha^^ Sjukt kul o trolla runt! Funderar på att köra något annat kul o bara kötta kills, typ som urgot! Han e ju ganska så grym! Yi e grymt lätt att spela men så sjukt lätt att döda med en stun! Sen e man ju körd! haha^^
Menmen, ny patch borde komma inatt/imorgon bitti, så blir väll att låta lol clienten stå på o hoppas på att patchen laddas ner innan jag vaknar!