What the hell?! När jag klickar på submit står det bara A Database Error Occurred
Unable to connect to your database server using the provided settings.
Känns lite risky med tanke på att du "skriver under" att du bara ska göra det en gång. Är nog ganska enkelt för Riot att se om du har 1 eller 3 av special edition-runor.
Känns lite risky med tanke på att du "skriver under" att du bara ska göra det en gång. Är nog ganska enkelt för Riot att se om du har 1 eller 3 av special edition-runor.
Kommer de att vidta åtgärder? Det vet jag inte.
Lätt att kring gå.
Present exv.
Köpte kod från ebay.
osv.
Har de tagit bort så att man ser sin hp och mana uppe i vänstra hörnet eller har jag råkat trycka bort det?
Japp, skitstörande. Tittade alltid där för mana/health..
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtail
Sen vettefan vad det är som händer den här morgonen, har bara spelat med nybörjare hela morgonen. De tre senaste spelen har jag varit med om 5 rage quits, min loss-streak är nu uppe i typ 7 matcher, verkar vara något jävla pensionärskollo till server man hamnat på.
Så jävla sant. Ligger på typ 6 defeat och 2 wins i match history.. Pos. stats varje match till skillnad från dom jag kört med.
Hej, finns det någon skön (nybörjar)guide för LoL? Har precis börjat spela (igår kväll) och jag har aldrig lirat den här typen av spel förut så jag känner mig jävligt noobig och skulle vilja improva mitt gameplay lite.
Kan tillägga att jag gillar hero'n Nidalee's spelstil, så om nån har lite bra tips hur man blir pro med henne skulle det uppskattas.
Senast redigerad av trwl 2011-08-27 kl. 16:44.
Har köpt min första hero, Ashe. Vad ska man köpa härnäst? Eller vad rekommenderas att köpa?
Beror på vad du vill ha. Av de för 450 är nog Annie och Soraka bäst atm, förutom Ashe då. Annars rekommenderar jag att du testar de som är på rotation.