2011-08-26, 12:14
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Btw, har de gjort något med veigar? Igår så mötte jag en veig som var helt sjuuuk, veigar brukar bli dålig lategame och i teamfights, men fyfan! Värsta!

De va nog de mest korkade påstående jag läst i denna tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av Armadee
Dålig i teamfights? Han kan ju stunna hela laget och bara välja någon att instagibba :P

Ja inte fan gör han någon nytta med AoE stunn och instant kills....Fan ska de va bra för?

Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Körde 2v1 lane emot Talon och han smiskade ner mig på halva hpt på en harass, sen även fast vi gick 2v1 emot honom så kunde han lätt döda mig innan vi fick död på han, sjuk nuke.

Hans harass mot Irelia i toplane är inget att hänga i julgranen, eller så sög de 3 Talon jag mött hittilsl i toplane ^^
2011-08-26, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Talon verkar lite OP, inte mött någon än, men spelat med polarn som körde honom, sjukt! Vann Tre snabba rankade!

Btw, har de gjort något med veigar? Igår så mötte jag en veig som var helt sjuuuk, veigar brukar bli dålig lategame och i teamfights, men fyfan! Värsta!

i loled
2011-08-26, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Körde 2v1 lane emot Talon och han smiskade ner mig på halva hpt på en harass, sen även fast vi gick 2v1 emot honom så kunde han lätt döda mig innan vi fick död på han, sjuk nuke.
Alltid så innan dem lyckats få balans på de nya.
2011-08-26, 13:41
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavardag
Alltid så innan dem lyckats få balans på de nya.

Tror mer de har att göra med att de som inte spelar dem inte vet hur de funkar, så de underskattar/suger.
2011-08-26, 13:45
Medlem
fliirps avatar
2 Snabba frågor!

1, Bara jag som inte kan köpa RP? Det kommer upp "We apologize,but our store has encountered an error. Please contact us at http://support.leagueoflegends.com/ for additional support. (Det var samma visa igår, gör jag något fel eller är de samma för er som försöker?)

2, Fungerar spell vamp på heimers turrets? Kanske många tänker men vafan, man måste fråga!

Tack på förhand
2011-08-26, 14:01
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliirp
2, Fungerar spell vamp på heimers turrets? Kanske många tänker men vafan, man måste fråga!

Tack på förhand

Jag ska inte säga att jag är 100 då jag inte spelar Heimer, men det har jag svårt att tänka mig. Hans turrets gör väl physical dmg?
2011-08-26, 14:05
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliirp
2 Snabba frågor!

1, Bara jag som inte kan köpa RP? Det kommer upp "We apologize,but our store has encountered an error. Please contact us at http://support.leagueoflegends.com/ for additional support. (Det var samma visa igår, gör jag något fel eller är de samma för er som försöker?)

Jag har haft samma problem några gånger men jag har för mig att det funkade om man bytte ut åäö mot aao.
2011-08-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Jag ska inte säga att jag är 100 då jag inte spelar Heimer, men det har jag svårt att tänka mig. Hans turrets gör väl physical dmg?
Sett några Heimer spela Dorans Blade, så kan tänka mig att det är så.

Var ute efter att ta mig ett 50-tal Gamereactor-kort förut, men inga butiker tar in GR här i staden längre. Såg ju en framtid av runebooks och coola skins.
Senast redigerad av hakkzpets 2011-08-26 kl. 14:18.
2011-08-26, 14:26
Medlem
Mindstormers avatar
Blir så trött på alla leavers, är ju fan minst en leaver i mitt lag varje match!

Har ni samma problem eller har ni "tur" och får alla leavers i motståndarlaget?
2011-08-26, 14:55
Medlem
fliirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Jag har haft samma problem några gånger men jag har för mig att det funkade om man bytte ut åäö mot aao.

de fungerade nu när jag gjorde som du sa, tack!
2011-08-26, 15:07
Medlem
Kwelis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindstormer
Blir så trött på alla leavers, är ju fan minst en leaver i mitt lag varje match!

Är sällan leavers i mina matcher här på West. Var påtagligt många fler på East.
2011-08-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindstormer

Antar att du spelar på nordic&east?
Hade samma problem innan jag bytte till west.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in