2011-08-25, 11:29
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
När nya laddersystemet kommit så kommer alla bara säga "I'm in Bronze but really a gold pleayer, my team just suck" ...

haha det är väl standard i alla sådana här spel. Var precis samma i hon. "Jag borde egentligen ligga på 1800+mmr, men har 1500 nu för mitt lag e oftast retards".

Kan man spela så är det inte så svårt att carrya laget till vinst. Spela en hjälte som har impact på spelet. Spela alltså inte support i soloque.

Led ditt lag, skriv vad dom ska göra, säg åt folk att sluta flejma, du ska absolut inte sitta och flejma någon, det ger dålig stämning och folk intalar sig att gamet är förlorat trots att det inte är det.

Var positiv, när någon får en kill på lane eller något liknande så säger man gj osv. Säg vad ni gör härnäst.

Följ dom råden så ska ni se att det inte är så svårt att vinna games i soloque. Självklart finns det vissa games som är väldigt svåra att vinna från start, men försöker man inte kan man ju aldrig vinna liksom.
2011-08-25, 11:55
Medlem
DigitalCucumbers avatar
Inte långt ifrån guld nu Synd bara att man ofta kommer med trolllag... Inte lätt att vinna med en instalock Shaco istället för support och går tank. :/
2011-08-25, 12:00
Medlem
Ska prova ett par games med Jax, men är inte särskilt bra att bygga hybrid. Men vad kan det vara? Hextec Revolver?
2011-08-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ska prova ett par games med Jax, men är inte särskilt bra att bygga hybrid. Men vad kan det vara? Hextec Revolver?

börja med hextech gunblade iallafall bästa på jax
2011-08-25, 12:07
Medlem
LaZZi3s avatar
Körde precis Cho Gath, men körde honom lite mer AP än jag brukar, o satan va de ägde. Körde på dessa items!
Rylais Crystal Scepter, Sorcerers Shoes, Lich Bane, Rabadons Deathcap, Zhonyas Hourglass, Abyssal Scepter

Ville ha både ap o lite armour/magicresist. Drog 350Minions o fick 18,9k Guld totalt!

Någon annan som skulle rekommendera något annat eller ser den builden shysst ut?
2011-08-25, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaZZi3
Körde precis Cho Gath, men körde honom lite mer AP än jag brukar, o satan va de ägde. Körde på dessa items!
Rylais Crystal Scepter, Sorcerers Shoes, Lich Bane, Rabadons Deathcap, Zhonyas Hourglass, Abyssal Scepter

Ville ha både ap o lite armour/magicresist. Drog 350Minions o fick 18,9k Guld totalt!

Någon annan som skulle rekommendera något annat eller ser den builden shysst ut?

Tycker man ska börja med RoA eftersom att du får både AP, HP och Mana vilket är väldigt bra.
2011-08-25, 12:14
Medlem
LaZZi3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Tycker man ska börja med RoA eftersom att du får både AP, HP och Mana vilket är väldigt bra.
Brukar göra det! Men blev inte så denna gången. Kanske hade klarat mig lite längre om jag hade köpt den tidigare! 2vs Mig va inga problem, inte med de spelarna dom hade iaf men de blev värre när dom kom 3...
2011-08-25, 12:25
Medlem
AIKDaniels avatar
Jag och en polare försöker installera nya patchen men det händer absolut ingenting, har några andra samma problem? vet någon om det kommer lösa sig?
2011-08-25, 12:26
Medlem
Hur fort gick det för er att patcha? Laddar cirka 25kbs just nu
2011-08-25, 12:32
Medlem
Ockstaerrs avatar
Känns som jag missat Morganas buffar. Mycket mer viable mid numer?
2011-08-25, 12:33
Medlem
Citat:
Hur fort gick det för er att patcha? Laddar cirka 25kbs just nu

50kbs här!!!
2011-08-25, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Känns som jag missat Morganas buffar. Mycket mer viable mid numer?

Morgana är helt ok mid, träffa Q, W under, R och spring efter, nästan garanterad kill efter lite ap.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in