2010-07-31, 16:17
Medlem
Sputnik2s avatar
Så helvetes sur man är nu...

Vi ledde med cirka 40-20 kills på TT, Jax suicidar när han försöker döda det sista vakttornet topp och får ner det till 5%, kennen springer för att ta hand om resten av tornet, samtidigt springer hela deras team ner till mig som Akali (score 20/5/10), morde dödar mig med sin ulti, kennen kommer nu, detta är när de har fått ner alla turrents precis innan inhab, ansiktsvåldtar kennen hårt, mördar alla byggnader i sin väg och köttar nexus.

Så jävla sur jag blir, jävla noobs man får spela med.
2010-07-31, 17:14
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devveloy
Nasus måste vara en av dom mest underskattade i hela spelet. Kört 10 matcher nu med han och han är riktigt rolig och grym att spela
Sola golem/draken/lizard direkt när du blir level 6 med ultin
2010-07-31, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjosan
första träffen på google:
http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=22460
Detta funkar, jag har gjort det.

tack

köpte vlad med IP och jävlar vad OP han är imo, sjukt bra i solo lane och sjukt bra i team fights
2010-08-01, 02:23
Medlem
Jak@ns avatar
... sigh

Körde lite soloranked med en polare ikväll och lyckades ta mig till 1337 rating (lol) när vi fick ett game som vi hade totalt och förlorade för dom fick baron och lyckades döda oss ur position. Gamet efter det var dock det sjukaste. Hade såklart turen att hamna med 1 av spelarna från det tidigare spelet som började gnälla som fan på min polare och hur han spelade ww (han kör tankwick och fick 7/5/22). Det slutade med att han "skulle visa ww's fulla potential" och snodde ww från honom. Det faktum att min polare alltid spelar ww och inte hade någon runepage redo för annat spelade ingen roll.

Hur gick det då? 0/7 efter ungefär 15 min. Ingen dragonkill (min polare tar alltid dragon runt 7 min) och allmänt skit. Var i stort sett lika värdelös hela gamet igenom. Gav dom pengar och buffs. Sprang runt och hade en dryg attityd och sket i allt.

Så jävla less man blir när man äntligen får igång nått så kommer cp-barnen fram och är dum i huvudet. Han hette Pakwan (har jag för mig) om nån vet vem det är eller spelar med honom. Hoppas han blir invalid i sömnen ikväll.
Senast redigerad av Jak@n 2010-08-01 kl. 02:25.
2010-08-01, 02:57
Medlem
OneUps avatar
Nu ska jag och shaqim fyllespela lite, använda champions vi aldrig spelat förut, återkommer med detaljer
2010-08-01, 04:11
Medlem
shaqims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Nu ska jag och shaqim fyllespela lite, använda champions vi aldrig spelat förut, återkommer med detaljer

Bra gick det ju! Annie var svårspelad på fyllan. Stackars folk vi spelade med då det var tre fulla spelare i laget
2010-08-01, 04:13
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaqim
Bra gick det ju! Annie var svårspelad på fyllan. Stackars folk vi spelade med då det var tre fulla spelare i laget
Totalt ägda blev vi
2010-08-01, 06:21
Medlem
Johansonofcs avatar
Har precis börjat lira LoL och behöver lite nybörjartips, vad som helst går bra!
Lirar mest med Master Yi, kan han hyfsat nu tycker jag. Har lirat HoN vid betan runt 300 matcher, och undrar lite när spelarna man möter börjar komma upp i någon standard? Snittar runt 20/5 varje match och det känns som man bär laget på sina axlar.

Tack på förhand!
2010-08-01, 10:45
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Jag gillar att Riot Games gav mig 7000 ip-poäng under tiden "store" inte fungerade
2010-08-01, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johansonofc
Har precis börjat lira LoL och behöver lite nybörjartips, vad som helst går bra!
Lirar mest med Master Yi, kan han hyfsat nu tycker jag. Har lirat HoN vid betan runt 300 matcher, och undrar lite när spelarna man möter börjar komma upp i någon standard? Snittar runt 20/5 varje match och det känns som man bär laget på sina axlar.

Tack på förhand!

Vinner du 9/10 matcher, vilket jag antar att du gör med sådan score om du kör Yi, så borde det inte ta lång tid. Du kommer inte möta jättepros men du kommer möta folk som vet hur spelet fungerar och det är inte lika lätta att bli jättefeedad. Sen möter du bättre folk ju bättre det går för dig.

Som tips, för nån som har koll på hur sådana här spel fungerar, om du inte vill bli helt galen på låg level så spela mest carry. Det är fruktansvärt ovanligt med någon som vet hur man ska spela en carry på de lägre nivåerna och möter du någon carry som har lite koll kan det bli svårt att carrya laget med en caster.
2010-08-01, 22:11
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Jag gillar att Riot Games gav mig 7000 ip-poäng under tiden "store" inte fungerade
Gillar att min IP inte minskade under ett tag, köpte en halv run-page for free
2010-08-01, 22:11
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
Vinner du 9/10 matcher, vilket jag antar att du gör med sådan score om du kör Yi, så borde det inte ta lång tid. Du kommer inte möta jättepros men du kommer möta folk som vet hur spelet fungerar och det är inte lika lätta att bli jättefeedad. Sen möter du bättre folk ju bättre det går för dig.

Som tips, för nån som har koll på hur sådana här spel fungerar, om du inte vill bli helt galen på låg level så spela mest carry. Det är fruktansvärt ovanligt med någon som vet hur man ska spela en carry på de lägre nivåerna och möter du någon carry som har lite koll kan det bli svårt att carrya laget med en caster.
No offence, men en caster kan vara carry.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in