2011-07-18, 16:30
Medlem
Mystiqes avatar
2dagar av dåliga teamplayer, ingen samarbete, ingen taktik.

Det går bra i början, får in kills (då jag ska carry skiten) och säger min duo att care pga minimaps fattar midlane och ena sidlane...
Ingen lyssnar, ingen kommunikation från att vi låg på flest kills och mest torn ner rivna, slutar vi blir mosad.

Om 2av våra kamrater dör, går inte 3vs5 speciellt när ena är jävla op. De lyssnar inte vi måste gå i grupp för vi har ingen chans att gå mot fler motståndare...

slutar med games alla dör, 1 spawnar...springer rakt mot motståndaren och dör, nästa spawnar och gör samma sak...

Fan...detta tagit mitt ratio...synd mina bra teamkamrater lever i en annan tidszone, blir endast helgerna man kan spela med dem...
2011-07-18, 17:21
Bannlyst
Har tänk att köpa Gangplank, finns det nån stabil build till honom? finns det saker man ska tänka på när man spelar honom (finns det säkert)?
2011-07-18, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigtnamn200
Har tänk att köpa Gangplank, finns det nån stabil build till honom? finns det saker man ska tänka på när man spelar honom (finns det säkert)?
AD Gangplank är helt ute nu. Kör på AP istället, rusha sheen och meijas, sen deathcap. Din ulti kommer döda och med lichbane blir din Q skitfarlig. Lycka till!
2011-07-18, 17:34
Medlem
Citat:

Gangplank är en oerhört lätt champion att spela.

Jag brukar börja med charm 6 hp pots 2 mana pots, sen philo stone -> sheen -> phage -> triforce och efter det bygger jag utefter vad som behövs. (LW/IE/BT)

Summoners Ignite + Flash (du är mer eller mindre permanent ghostad med din E ability ändå)

Vet inte hur man kör honom i jungeln, tycker han är den starkaste lanern i spelet just nu så känner att han hör hemma i lane och inte i jungeln.
2011-07-18, 17:46
Medlem
Fuzzybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas_
Gangplank är en oerhört lätt champion att spela.

Jag brukar börja med charm 6 hp pots 2 mana pots, sen philo stone -> sheen -> phage -> triforce och efter det bygger jag utefter vad som behövs. (LW/IE/BT)

Summoners Ignite + Flash (du är mer eller mindre permanent ghostad med din E ability ändå)

Vet inte hur man kör honom i jungeln, tycker han är den starkaste lanern i spelet just nu så känner att han hör hemma i lane och inte i jungeln.

Yorick vill ha ett snack med dig i toplane.
2011-07-18, 17:59
Medlem
Naikons avatar
Citat:

Vanligaste builden just nu med GP är väl Philo Stone, Warmog, Atmas, och Triforce. Sen kanske Infinity Edge eller något.
2011-07-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
Vanligaste builden just nu med GP är väl Philo Stone, Warmog, Atmas, och Triforce. Sen kanske Infinity Edge eller något.

Har sett många köra ungefär den builden på sistone, hur kommer det sig? Förstår inte hur den skulle vara särskilt bra på gp (dock i princip aldrig lirat honom).
2011-07-18, 20:56
Bannlyst
Hur kommer det sig att Xennah säger att Gang Ad är död medan ni andra säger att man ska gå AD. är det inte hans Q som gör han op och borde man inte bygga han AP då eller är Q AD damage?
2011-07-18, 21:57
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Hur kommer det sig att Xennah säger att Gang Ad är död medan ni andra säger att man ska gå AD. är det inte hans Q som gör han op och borde man inte bygga han AP då eller är Q AD damage?

Xennah trollar och Q gör ad, man ska inte bygga gank ap. Senn anng warmogs builden är det fet för man bygger han som "tank plank", sustain och sjuk dmg. Mycket hp = atmas impaler = mycket free attack dmg. Tanky, snabb, sjuk skada och en "free cleanse" med sin heal. GG!
2011-07-18, 22:28
Medlem
är de någon annan som har samma problem som jag`?
Jag har 482 IP och jag tänkte köpa runes, så står det att jag inte kan köpa nåt eftersom jag har 72 IP kvar :S det står ju där uppe att jag har 482 IP .. ?? :S
2011-07-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hebbe1
är de någon annan som har samma problem som jag`?
Jag har 482 IP och jag tänkte köpa runes, så står det att jag inte kan köpa nåt eftersom jag har 72 IP kvar :S det står ju där uppe att jag har 482 IP .. ?? :S

du kan köpa det står bara att du har 72ip kvar efter att du har köpt runes.. kolla din rune page så ska du se att den finns dära
2011-07-19, 00:43
Medlem
Nynges avatar
Har fått ett problem. Kan inte starta mitt LoL och får rads error. Har sökt på google men fan ingenting funkar. Någon som haft detta problem och kan hjälpa mig?

Sitter på ett lan och dom är dum i huvet så får ingen hjälp av dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in