2011-07-14, 20:24
Medlem
onekinds avatar
Jag och brorsan min försökte nyss logga in på league of legends, jag på min stationära dator, han på sin bärbara.

Vi loggar in ungefär samtidigt, han någon minut före mig, och självklart så är det kö.
För honom så står det 1h 6min när han loggar in. För mig står det också 1h 6min när jag loggar in.

Jag väntar ungefär 1h och så kommer jag in. Brorsan väntar fortfarande, och nu står det 3h för honom.

Varför är det så här? Det här har hänt de 4 senaste dagarna när vi har försökt logga in.
2011-07-14, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Karma är inte speciellt svår imo, Cassio är väll ändå värre? Kanske har fel

Väldigt sällan man ser en bra Karma. Cass fungerar fortfarande som alla andra champs i princip. Karma har ju massa mantra å skit att syssla med.
2011-07-14, 20:34
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gayfarer
Lollade.

Mest OP efter patchen, ingen aning. Förr va de typ GP, WW, Annie, Rumble, etc. IMO.

Lättaste champen är väl Annie tycker jag
¨

Varför jag skrev att alla har olika uppfattningar är för att jag visste att någon skulle komma och skriva som du gjorde.

Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jag har i princip bara spelat Fiddle/Ryze hittills och det va därför jag ställde de frågorna, vill nämligen ha tag i en tank som folk inte spelar så ofta men ändå är bra/rolig/svår.

Ta Ryze, inte så värst populär men fan vad rolig han är

Söker du en bra och underskattad tank så är Shen ett bra alternativ! Roligaste tanken måste ju vara Alistar!
2011-07-14, 20:50
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
¨

Varför jag skrev att alla har olika uppfattningar är för att jag visste att någon skulle komma och skriva som du gjorde.

Söker du en bra och underskattad tank så är Shen ett bra alternativ! Roligaste tanken måste ju vara Alistar!

Ja Shen ser man fan inte ofta, men sen Alistars heal + "skjut upp mig i luften som en motherfucking raket" är ju så jävla OP :P
2011-07-14, 20:51
Medlem
Seruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Karma är inte speciellt svår imo, Cassio är väll ändå värre? Kanske har fel

Nja cass är väl inte så svår, stå bakom lagets melee, få in poison och spamma E?
2011-07-14, 21:03
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serul
Nja cass är väl inte så svår, stå bakom lagets melee, få in poison och spamma E?

+1. Dock är varken Karma eller Cass särskillt svår att spela, prova på Orianna, och försök sätta ALLA combos rätt, det är verkligen inte så lätt från början!
2011-07-14, 21:25
Medlem
är det bara jag som inte kommer in på någon match ?? ståt o väntat i 10 min
2011-07-14, 21:48
Medlem
zuttilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy
är det bara jag som inte kommer in på någon match ?? ståt o väntat i 10 min

Sitter ännu i kö, men vet att det kan bli så ibland, om du menar "Looking for game"? Bara att vänta, du kan ju alltid quita och ställa dig i kö igen
2011-07-14, 21:50
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onekind
Jag och brorsan min försökte nyss logga in på league of legends, jag på min stationära dator, han på sin bärbara.

Vi loggar in ungefär samtidigt, han någon minut före mig, och självklart så är det kö.
För honom så står det 1h 6min när han loggar in. För mig står det också 1h 6min när jag loggar in.

Jag väntar ungefär 1h och så kommer jag in. Brorsan väntar fortfarande, och nu står det 3h för honom.

Varför är det så här? Det här har hänt de 4 senaste dagarna när vi har försökt logga in.
För att kösystemet är jävligt random. Ibland kan man få sitta i 3 timmar när man började på 1 timme. Ibland behöver man bara vänta några minuter när man börjar på 2 timmar.
Känns lite som om de drar lott om vilka som får och vilka som inte får komma in.
2011-07-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
prova på Orianna, och försök sätta ALLA combos rätt, det är verkligen inte så lätt från början!

Jag tycker Orianna är hyfsat lätt : /. Inte mycket svårare än autohit carrys som Ashe, Caitlyn eller Teemo i min mening. Så om man vill spela en svår champion tycker inte jag att Orinna är att rekommendera. Jag tycker t.o.m. att t.ex. Alistar är svårare.
2011-07-14, 22:53
Bannlyst
Gillar det nya Amumu skinet, undrar när det är köpbart
2011-07-15, 00:04
Medlem
aså erre ba för mig gamet fuckar tottalt, man discas och tornen har ingen hp o allt e fucked up med lagg?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in