2011-07-07, 04:30
Medlem
Soft med en maintanance varje kväll när jag o polarna precis kommit upp i varv. Hinner lira 2 games sen är det shutdown. Vet att det ska bli platform split osv. Men varför en maintenance varje kväll 3h ?
Sorry om jag missat tidigare i tråden men hitta ingenting om vrf återkommande maintenance.
2011-07-07, 04:39
Medlem
Mystiqes avatar
Ska vi skapa en Sweden eller Flashback channel på US server för oss som tröttnat på EU?

Fundera namn som [Swe]FlashB?

Jag skiter i mitt account i EU servern, ska låta den stå tills nåt händer...iallefall pröjsade jag aldrig en enda slant xD
2011-07-07, 05:05
Medlem
Kartt92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Ska vi skapa en Sweden eller Flashback channel på US server för oss som tröttnat på EU?

Jag skiter i mitt account i EU servern, ska låta den stå tills nåt händer...iallefall pröjsade jag aldrig en enda slant xD

Tycker du inte det blir lite jobbigt med pingen på us servrarna, eller är det nåt man blir van till slut?

Jag spelade där ett litet tag, hade lite problem med last hits pga pingen.

Var ju ingen stor lagg, men jag tyckte att det märktes iallafall.
2011-07-07, 05:18
Medlem
Citat:

Är pingen bättre nu eller? Sist jag lirade så var det konstant 0,5 sek delay hela tiden.
2011-07-07, 06:54
Medlem
Citat:

Varför kan inte namnet bara vara Flashback helt enkelt?
2011-07-07, 08:10
Bannlyst
Nu är servern uppe igen.
2011-07-07, 09:22
Medlem
Det är ingen höjdare att spela på US, och det är dumt att samla XP och IP där när dom ändå kommer att fixxa problemen i EU snart och du kommer att ha allting kvar du farmat för.
2011-07-07, 11:14
Medlem
Connection failure: Unable to connect to the PVP.net server"" Står nu när man skriver in sitt pw

Någon mer som får samma sak?
2011-07-07, 11:27
Medlem
Freeoaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hontah
Vad jag har hört från polare är det lika illa på us med lagg och skit och det finns ganska många teams balkans där också , så frågan är vad är bäst att spela?

Jag fråga tigigare i tråden om det var värt att byta till EU från US men jag kan säga att det bästa med US är att det är nästan aldrig någon downtime. Jag har suttit i kö kanske 10 gånger max på 2 år. Och endast 1 gång har jag sett "It's over 9000" men de försvann fort.
Min längsta kö på US var efter att servern var nere i någon dag och alla loggade in vid ca samma tid. Då satt jag i kö i 35 minuter. Men det var ett extreme tillfälle. Sen är det skönt att det bara pratas Engelska och inte är så multi språkigt. Dock så har jag inga IRL polare att spela med för alla e på EU :P Men jag har varit på US sen Sommarn 2009 och inte orkat byta ^_^
2011-07-07, 11:31
Medlem
Då har jag fått mail om splitten och jag hamnar på East. Blir att snacka ihop sig med polarna vart vi ska.
Var ju väntat men ändå.
2011-07-07, 11:32
Medlem
Citat:
Mobfire funkar för mig...men sen är jag inte i Sverige =) Kanske bannad för svenskar ^^

Fungerar för mig, strålande väl.
2011-07-07, 12:03
Medlem
Det är unavailable för mig nu, och har vart det i ungefär 20 min. Står att servrarna ska vara online... Någon annan som har samma problem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in