We are bringing the PvP.net platform down for an emergency maintenance window to address the current issues. We hope to have the servers back online as quickly as possible. Thank you for your patience.
Stay tuned for more updates!
Skrivet för en timme sen.. Tycker detta börjar bli vardagsmat för oss LoL'are.
Sen kanske det är olika "teams" som gör olika saker, men tycker gott dem kan lägga allt vad nya heroes och skins heter åt sidan för att fixa dessa problem.
För min del får dem gärna ta ner servrarna i 2-3 dagar och fixa för att det ska fungera felfritt därefter.
We are bringing the PvP.net platform down for an emergency maintenance window to address the current issues. We hope to have the servers back online as quickly as possible. Thank you for your patience.
Stay tuned for more updates!
Skrivet för en timme sen.. Tycker detta börjar bli vardagsmat för oss LoL'are.
Sen kanske det är olika "teams" som gör olika saker, men tycker gott dem kan lägga allt vad nya heroes och skins heter åt sidan för att fixa dessa problem.
För min del får dem gärna ta ner servrarna i 2-3 dagar och fixa för att det ska fungera felfritt därefter.
De sistnämnda hoppas verkligen inte jag då jag är ledig 4 dagar från jobet och installerade spelet igår :P
De kan funka men de får funka snart!
Nooooooooooooooooooooooooo dom ska dela på Europa-servrarna så att det blir en West och en Nordic & East. Vilket betyder att vi bara kommer få köra med massa feedande ryssar konstant
Nooooooooooooooooooooooooo dom ska dela på Europa-servrarna så att det blir en West och en Nordic & East. Vilket betyder att vi bara kommer få köra med massa feedande ryssar konstant
East är väl mer för Ryssland än vad Nordic är skulle jag tippa på.. Men vad vet aldrig :P
Edit: My bad, såg nu att det var en server för West och en gemensam för Nordic & East, trodde det var 3 enskilda först.
Senast redigerad av murpe 2011-06-29 kl. 22:56.
Fyfan hur har dom tänkt här? Roligt för oss civiliserade i Norden att hamna med alla ryssar och liknande östpack som knappt kan en mening på engelska eller helt enkelt skiter i att skriva på något annat språk än sitt eget.