man ska försöka ta sig in i ett hus, man får flera chanser emd flera gubbar, en ailen liknande gubbe försöker stoppa en och sätter dem flesta gubbarna i en cell.
Det fanns ett PC-spel runt '98 som jag skulle vilja köra.
Det var ett Star Wars-spel, sett ifrån typ samma perspektiv som Zelda.
Man spelade som Luke, och karaktärerna hade Donky Kong-proportioner.
Man kunde plocka upp "key cards" och "piece of junk".
Någon som känner igen det?
Det fanns ett PC-spel runt '98 som jag skulle vilja köra.
Det var ett Star Wars-spel, sett ifrån typ samma perspektiv som Zelda.
Man spelade som Luke, och karaktärerna hade Donky Kong-proportioner.
Man kunde plocka upp "key cards" och "piece of junk".
Någon som känner igen det?
Tackar det stämmer nu är det bara tre spel jag söker, två hittade ! Ett psp 1 spel och två snes,nes spel.
Jag vet inte vilket playstationspel du redan hittat men det där man börjar på en båt är Alundra. Om det andra är kvar får du gärna berätta lite mer om vilken typ av spel det är.
Kom på ännu ett spel som jag hoppas nån kan hjälpa mig med!
Det var en arkadmaskin jag lirade för längesen, man körde i förstapersonsvy och styrde ett sikte som man skulle skjuta fiender med. Bakgrunden förflyttades automatiskt, man kunde alltså inte styra det själv.
Fienderna såg ut som ninjor och banditer typ, vissa kom emot en med knivar och andra sköt mot en. Nån bana var i en skyskrapa har jag för mig.
Lirade ett spel på snes när jag var mindre, var typ fightingspel och grafiken var lite speciell. Slogs mot olika figurer gjorda av lera. Någon som känner igen det?
Lirade ett spel på snes när jag var mindre, var typ fightingspel och grafiken var lite speciell. Slogs mot olika figurer gjorda av lera. Någon som känner igen det?
Kom på ännu ett spel som jag hoppas nån kan hjälpa mig med!
Det var en arkadmaskin jag lirade för längesen, man körde i förstapersonsvy och styrde ett sikte som man skulle skjuta fiender med. Bakgrunden förflyttades automatiskt, man kunde alltså inte styra det själv.
Fienderna såg ut som ninjor och banditer typ, vissa kom emot en med knivar och andra sköt mot en. Nån bana var i en skyskrapa har jag för mig.
Söker ett spel till PC!
Ett gammalt barn spel, något slags matte baserat spel där man är en liten kille i ett stort hus och måste lösa pussel med hjälp av matematik.
Om jag inte missminner mig så var det massa monster eller aliens med i spelet.