2003-09-06, 21:53
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Nix, tillskillnad från detta trevliga forum, behöver inte den antisemitiska rollspelscentralen redovisa sina stalinistiska utrensingar och slaktbodsantisemitiska åtgärder, ibland försöker de dock sig på oredovisade och misslyckade efterhandskonstruktioner.

Aha, så dom gick ihop och kastade ut tig med hjälp av lögner?
Citera
2003-09-06, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Aha, så dom gick ihop och kastade ut tig med hjälp av lögner?

Tja så kan man ju alltid sammafatta det,
så här skrev den mest respekterade moderatorn av dem alla:

"Det är med blandade känslor som jag avtackar vän IDF trots att han var barsk var han en av FH:s absolut bästa debattörer alla kategorier och någon som jag personligen såg som en debattvän."
Citera
2003-09-07, 00:10
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Nix, tillskillnad från detta trevliga forum, behöver inte den antisemitiska rollspelscentralen redovisa sina stalinistiska utrensingar och slaktbodsantisemitiska åtgärder, ibland försöker de dock sig på oredovisade och misslyckade efterhandskonstruktioner.

Trots tidigare påpekande om hur totalt fel det är att kritisera andra forum här på FB så väljer IDF inte bara att fortsätta utan även att öka trycket. "antisemitiska rollspelscentralen", "stalinistiska" och "slaktbodsantisemitiska åtgärder".

Hela 3 st. nedsättande uttryck i en enda mening !
Det börjar bli dags för admin att vakna och entlediga IDF från hans moderatorstatus.

Citat:
så här skrev den mest respekterade moderatorn av dem alla: "Det är med blandade känslor som jag avtackar vän IDF trots att han var barsk var han en av FH:s absolut bästa debattörer alla kategorier och någon som jag personligen såg som en debattvän."

Ja, säg den som inte har nån vän ?
Citera
2003-09-07, 00:47
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Tja så kan man ju alltid sammafatta det,
så här skrev den mest respekterade moderatorn av dem alla:

"Det är med blandade känslor som jag avtackar vän IDF trots att han var barsk var han en av FH:s absolut bästa debattörer alla kategorier och någon som jag personligen såg som en debattvän."

Synd bara att du var tvungen att komma hit och bli moderator över såpass viktiga ämnen, kunde du inte nöjt dig med "övrigt" och/eller "mushrooms" ?

Men som sagt, du är säkert en bra moderator om du kan sluta ta allt som en sionist och göra ditt jobb som moderator.
Citera
2003-09-07, 15:52
Medlem
Lars Sanders avatar
IDF fungerar utmärkt som moderator.

--------------------------------------------

IDF fungerar utmärkt som moderator.

--------------------------------------------

IDF
Citat:
"*nyliberala*antisemitcentralen FH"

Det finns många namn på Forumhuset, antisemitcentralen FH, rollspelscentralen FH, smurfcentralen FH, muslimska propagandacentralen FH, nyliberala kompisforumet FH.

Forumhuset är ett forum för pk-iterna, men islamister och nazister accepteras utan vidare.
Citera
2003-09-07, 15:54
Medlem
Stalins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Varför blev IDF bannad från forumhuset? Nån som rent av har text därifrån?

Jag kan leta upp lämpliga citat vid behov.
Du vet väl hur IDF brukar (brukade?) skriva här?
Långa utlägg om vilket hjärnskadat, mytomaniskt, antisemitiskt svin debattmotståndaren är om han inte nickar bifallande när IDF klistrar in 20 A4 propaganda.

IDF - varför kan du helt enkelt inte fatta att du rök pga regeln om personangrepp? Om FH är antisemitiskt, varför är Masada, Zion och T-girl kvar? Var vi antisemiter när vi slängde ut Filosof/Einstein/Anti Jihad (känd på FB som Experten) också?
Skitsnack.
Citera
2003-09-07, 21:00
Medlem
Det verkar ju klart som att IDF försöker eftersträva att sionistisk lag skall gälla på FB.
Citera
2003-09-08, 10:46
Bannlyst
Åhå, celebert besök igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Stalin
Jag kan leta upp lämpliga citat vid behov.
Ja som sagt var, Stalin kan säkert fejka efterhandskonstruktioner som sin namne, detta forum fungerar annorlunda dock, här varnar vi först med redovisade citat, och därefter utesluter vi i det fall där det krävs.

Citat:
Ursprungligen postat av Stalin
IDF - varför kan du helt enkelt inte fatta att du rök pga regeln om personangrepp?
Jojo, som de moderatorer har satt i system att gladeligen i tid och otid kallar debattörer för "nazionalister". Eller som den moderator som utan vidare stämplade 2 av de 3 debbatörer du just nämnde för att vara nazister. Trovärdighet noll.
Citera
2003-09-08, 14:00
Medlem
Cosmiqs avatar
God dag, IDF.

Ser att du spammar på om Baruch Goldstein och annat skoj.

FH är fett soft nu för tiden. Jag har egen avdelning, hehe. Det kommer en gästfunktion på den så att jag kan ta in balla gäster som är bannade annars.
Citera
2003-09-08, 15:13
Medlem
Cosmiqs avatar
Salam IDF,

Nu har jag fixat så att du kan skriva inlägg i min specialhörna för extra heta debatter. Ser fram mot inlägg om Baruch Goldstein.
Citera
2003-09-08, 16:42
Medlem
Personangreppet förtjänar definitivt en varning. Varför är det ens diskussion om detta? IDF gjorde ju helt rätt.

Citat:
Att kalla sionister som inte förmår argumentera för sin sak på ett hederligt sätt för patetiska ser jag inget fel med.

Du har fel, helt enkelt.
Citera
2003-09-08, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiq
Salam IDF,

Nu har jag fixat så att du kan skriva inlägg i min specialhörna för extra heta debatter. Ser fram mot inlägg om Baruch Goldstein.

Ja jag vet att ni saknar mig, men se den gubben gick inte, antingen full access eller inget alls. Tror inte jag trivs i ett hezbollahkontrollerat labb.

Appråpå intressanta faktabaserade texter är du däremot välkommen (du har forftfande varningen kvar av Securion dock) till politikforumen där jag ordnat en specialare just åt dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in