2003-09-08, 17:12
Medlem
Stalins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Åhå, celebert besök igen?
Ja som sagt var, Stalin kan säkert fejka efterhandskonstruktioner som sin namne, detta forum fungerar annorlunda dock, här varnar vi först med redovisade citat, och därefter utesluter vi i det fall där det krävs.

Efterhandskonstruktioner?
Ja, ingen moderator påpekade dina personangrepp innan du slängdes ut, inte sant?
Ljug lite mer.

Vill du ha exempel på dina regelbrott?
Ingen kunde vara enklare.

Den intresserade kan gå igenom hela den här tråden: http://www.forumhuset.net/forum/viewtopic.php?t=6336&postdays=0&postorder=asc&star t=0

Här är några smakprov:
"Hej lögnare

Varför ljuger du konstant? Du är en tragiskt ondskefull alkad person. som sprider dina alltid referenslösa lögnaktiga sagor och fabler om det judiska folket."

"Är du förståndshandikappad?"
"Svår för judehataren att förstå elementära historiska erkända fakta?"
"Men Error börjar yra i sitt försvarstal om "renrasiga germanska" arv istället, låter exakt som den referenslösa historiaförfalskande rasistiska nazist han visat sig vara"

Och här är en sammanställning av IDF:s dynga när jag bröt debatten:
http://www.forumhuset.net/forum/viewtopic.php?p=174167#174167

Citat:
Jojo, som de moderatorer har satt i system att gladeligen i tid och otid kallar debattörer för "nazionalister". Eller som den moderator som utan vidare stämplade 2 av de 3 debbatörer du just nämnde för att vara nazister. Trovärdighet noll.

En "nazionalist" är en nationalist med nazi-vibbar.
Jag mailade Judiska Försmalingen och de höll med om att SD:s syn på homogen kultur innebär ett klart hot mot sveriges judar.
Men du bryr dig inte så länge SD hyllar Israels våldsaktioner.
Citera
2003-09-08, 17:18
Medlem
Cosmiqs avatar
Tråkigt att du inte vågar, Mr IDF.

Zionister har varit inne på HezbollAh-kontrollerat land förut, men dom kanske har lärt sin läxa.

Som du kanske har sett hAr det varit en omröstning på FH om du ska få komma tillbaka. Jag röstade ja, men majoriteten sa nej. Det skulle inte funka för att många känner sig störda av ditt svinande men jag är inte lika känslig för min del så därför får du va i Cosmiqs exklusiva gäststuga.

Du vet vad jag tycker om PLO/Fatah efter vad dom har gjort. Synd att Abu Mazen har fallit. Begriper inte varför Arafat får va kvar.

Jag raNsonerar mina inhopp i det här pundarhaket hårt nu när jag har en egen låda som är soft och välbesökt. Du är välkommen dit.
Citera
2003-09-08, 17:48
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Personangreppet förtjänar definitivt en varning. Varför är det ens diskussion om detta? IDF gjorde ju helt rätt.

Lägg märke till att det var sionister i allmänhet som åsyftades och inte någon enskild person. Men den bjuder jag på. Dock borde IDF ta sin uppgift på allvar och vara konsekvent i sitt modererande. Jag blev kallad för "jävla svin" av en av IDF:s meningsfränder. IDF agerar inte trots att jag PM:ade honom för hela två dygn sedan.

Och hur är det med HMF då? Vågar knappt skriva något i fall det är IDF:s "tolkning" av regler och lagar som ska gälla.
Citera
2003-09-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiq
Jag raNsonerar mina inhopp i det här pundarhaket hårt nu när jag har en egen låda som är soft och välbesökt. Du är välkommen dit.

I det här pundarhaket? Så vi som hänger här är pundare? En egen låda? Sandlåda kanske?

-Laura
Citera
2003-09-08, 18:19
Medlem
Cosmiqs avatar
Mr IDF accepterar inte arabiska muslimer som moderatorer men själv är han ensidig på sitt håll. Hmmm.
Citera
2003-09-08, 19:03
Bannlyst
Citat:
Tråkigt att du inte vågar, Mr IDF.
Har inget med saken att göra, gillar inte riggade forum som fuskar, tidslöseri helt enkelt.

Citat:
Som du kanske har sett hAr det varit en omröstning på FH om du ska få komma tillbaka. Jag röstade ja, men majoriteten sa nej.

Så är det när man är poppis, 9 sidor var visst tråden med 1500 visningar min fanclub består visst av 24 ja röstande FH-iter och 30 nejsägare som darrar, och tydligen omnämns jag lite överallt fortfarande, det verkar som ni har svårt att glömma mig eftersom trojkan ordnar ett *specialforum* där jag ska vara "hedersgäst" trots att jag oredovisats fick semester.

Kort sagt, det är nått som inte stämmer. Full access eller inget alls.
Annars finns jag ju kvar här för vidare disskusioner
Citera
2003-09-08, 20:38
Medlem
Cosmiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Har inget med saken att göra, gillar inte riggade forum som fuskar, tidslöseri helt enkelt.

Hallå din gamle Kabbala-dyrkare! Riggat forum. Ja, ja. Dom glada dagarna med helt fria forum är slut. Otacksam är du också som inte vill va exklusiv specialgäst i mitt forum. :mad:

Då ska jag inte besvära dig mer. Nu har du sumpat din chans att sprida dina budskap där.
Citera
2003-09-09, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stalin
Efterhandskonstruktioner?

Ja exakt, tack för att du med varje stavelse gör exakt det jag beskrev,
och sedmera inte heller verkar förstå hur varningsystem fungerar.
Kan reptera om du vill.
Först en vänlig tillsägelse, sen en varning, därefter uteslutning.

Citat:
Den intresserade kan gå igenom hela den här tråden: http://www.forumhuset.net/forum/viewtopic.php?t=6336&postdays=0&postorder=asc&star t=0

Hohoho den tråden minns jag, det var när du slingrade dig panikartat från den uppställd sakfrågan 5 gånger innan du gav upp.

Tror Sven-Pär sammanfattade de hela bäst.

"Jag har följt Israel-Palestina debatten på FH ett tag, och bortser man från tjafsandet så måste jag säga att vänstern och muslimerna blir totalt krossade av Israelvännerna. Måhända är IDF ibland lite hård i sina val av ord, och det slinker ibland med ett personangrepp."

Citat:
Här är några smakprov:
Ooooh selektiv citatredovisning? Ska du klippa & klistra in hela FH?
Fint av dig dock att du postade länken till hela tråden så alla kan se att vad som skrevs var repsons på återkommande tröttsamma provokativa uppenbara lögner och referenslös historiaförfalskning.
Den jag debbaterade med gjorde sig i samma tråd skyldig till samma typ personangrepp du säger dig vara emot, vilket är ett hans signum, varför har du inte varnat honom ännu? är det kanske för att han är uttalad KPML(r) are?

Citat:
En "nazionalist" är en nationalist med nazi-vibbar.
Och det avgör du? Framför allt är det din och vissa av dina kollegors roll att som moderator att stämpla pro-demokrater folk med detta personangrepp i tid och otid, trots att de säger sig ta avstånd från nazismen?

Slutligen om jag nu var så "stygg och elak" så att de inte gick att ha mig kvar, hur kommer det sig att ni utser cosmiq till moderator, som med ert tillstånd och medgivande ser till att anorda enbart ett forum för mig som utvald special gäst? Noll trovärdighet.
Citera
2003-09-09, 13:49
Medlem
Cosmiqs avatar
Oroa dig inte. Det kommer andra gäster till Cosmiqs specialforum. Dina chanser är förbi. Cosmiqs vanliga forum är mycket välbesökt.

Dina stabila polare Experten m fl blir heller inte inbjudna.
Citera
2003-09-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peculiar
Lägg märke till att det var sionister i allmänhet som åsyftades och inte någon enskild person. Men den bjuder jag på. Dock borde IDF ta sin uppgift på allvar och vara konsekvent i sitt modererande. Jag blev kallad för "jävla svin" av en av IDF:s meningsfränder. IDF agerar inte trots att jag PM:ade honom för hela två dygn sedan.

Och hur är det med HMF då? Vågar knappt skriva något i fall det är IDF:s "tolkning" av regler och lagar som ska gälla.

Personangreppet, som var hvudanledningen till banningen (i mitt tycke), löd så här -

Citat:
Så det finns sionister som inte gömmer sig bakom förtäckta hot om att det jag skriver är olagligt? Jag antar att du är beredd att försvara den fege uslingen IDF:s påståenden. IDF själv har diskvalificerat sig själv ur vidare debatt, åtminstone tills han förklarar sig.

Detta är ett solklart personangrepp. Vilken moderator som helst skulle ha gett en varning.
Citera
2003-09-09, 20:57
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Detta är ett solklart personangrepp. Vilken moderator som helst skulle ha gett en varning.

Ok, men IDF behandlar debattörer olika beroende på vilka åsikter de har. Jämför mitt fall och det exemplet jag tog tidigare. I mitt tycke är ett "jävla svin" grövre än en "feg usling". Det jag främst vill veta är om IDF:s anklagelser om att mina inlägg är HMF även är den linje som numera gäller på FB? Vore verkligen tacksam om Admin kunde svara på detta.
Citera
2003-09-09, 21:37
Medlem
Lars Sanders avatar
Peculiars avatar

Peculiars avatar

Ta bort den där auschwitz-ugnen du har som avatar !

Jävligt osmakligt !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in