Tror det är få människor som har problem med folk som kommer till ens land och betalar för sig och inte ligger systemet till last?
Hade rosengård befolkats av rika araber som inte gör mkt väsen av sig och inte kostar en krona i bidrag samt rättar sig efter lagar och regler så tror jag få hade ens bryt sig.
Men hur ser det ut igentligen?
Hade svenskar gått i grupper och slagit spanjorer på käften och skrikit jävla spaggar så går det när man jiddrar med svenskar! samt ta bidrag och inte rätta sig ett skit efter lagar samt respektera att man är i en annan kultur då hade de varit begravda med cementskor i medelhavet för länge sedan.
Ja jag är från Spanien och har sen jag gjorde lumpen här, jobbat i snart 11år och aldrig tagit emot en krona i bidrag samt att jag älskar Sverige!
är världens friaste och jämlikaste land än så länge, men det ändrar väl invällarna på snart med islam och balkan smuts.
Att jag ser ut som en typisk neandertalare med grov byggnad (se avatar) samt enorma ögonbryn samt mörka ögon och hår har aldrig någon diskriminerat mig för, uppför man sig bara normalt så är det inga jag mött som har problem.
Nåt vi har en massa av i sverige är Danskar och Tyskar som köper hus och har som sommarstugor och permanentbostäder ? varför vill inte vi onda människor släng ut dom ? hmm kanske för att de konsumerar (bidrar till BNP och nej få bidrag och köpa adidas skor är inte att bidra tilll BNP)och ej tar bidrag samt är skötsamma! tycker att trollmuppar kan sluta skriva sitt trams.
I mitt jobb så stötter jag på alla typer av människor och gissa vilka som är jobbigast? jo Araber och Zigenare samt Albaner.
Sen en invandrar sort jag stör mig på är de mellan 25-30år som inte kan tala svenska trott att de är födda här snacka om drägg.