2009-08-07, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
dream

--------------------------------------------------------------------------------

är det någon som testat denna och kan berätta lite om den. jag har kollat runt lite men jag hittade ingen direkt info om mixen här .

Beställde precis nyss,undrar samma sak.
Återkommer när jag testat,blir väl måndag hoppas jag
Senast redigerad av Sparkley 2009-08-07 kl. 09:18.
Citera
2009-08-07, 13:26
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Lånar tråden lite, är det någon som fått utslag på benso efter att rökt rätt mycket spice? Mestadels NH.

En kompis till mig hade fått "halvpositivt" resultat för benso, vilken han aldrig tagit. Kan det bara ha varit testet som strulade till det eller har något liknande hänt er andra?
Citera
2009-08-07, 13:32
Avstängd
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon
Lånar tråden lite, är det någon som fått utslag på benso efter att rökt rätt mycket spice? Mestadels NH.

En kompis till mig hade fått "halvpositivt" resultat för benso, vilken han aldrig tagit. Kan det bara ha varit testet som strulade till det eller har något liknande hänt er andra?

vad är "halvpositivt"?
Citera
2009-08-07, 14:21
Medlem
dharmabumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon

Mycket intressant. Lite mer fakta?
Citera
2009-08-07, 16:24
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
vad är "halvpositivt"?

Alltså istället för att färgen ska bli tex klarblå, så fick den nyanser av blå. Men inte tillräckligt för att klassas som positivt tydligen.
Citera
2009-08-07, 17:05
Medlem
BangoBongs avatar
Samtliga lagliga rökmixar jag testat har gett exakt samma effekt. Slö och seg, men inget mer. Inget ökat välbefinnande. Ingen fnittrighet. Inga bänga tankebanor.
Är det jag som testat fel sorters rökmixar eller är de verkligen inte bättre än så?
Citera
2009-08-07, 17:21
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangoBong
Samtliga lagliga rökmixar jag testat har gett exakt samma effekt. Slö och seg, men inget mer. Inget ökat välbefinnande. Ingen fnittrighet. Inga bänga tankebanor.
Är det jag som testat fel sorters rökmixar eller är de verkligen inte bättre än så?

Vilka rökmixar har du testat?
Att effekterna av rökmixarna varierar oerhört i rus är det ingen som helst tvekan om, likaså är det individuellt hur ruset urartar sig från mix till mix. Är du säker på att du använder dig av rätt teknik, dvs djupa halsbloss och 5 sekunders regeln?
Citera
2009-08-07, 17:22
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BangoBong

Du har testat fel, alternativt funkar de inte på dig. Tror du att vi andra skulle fortsätta köpa och prisa diverse rökmixar här om de inte funkade bättre än så?
Citera
2009-08-07, 17:24
Medlem
Farbror-Barbroos avatar
Rökmixar kan ungefär ge en samma känsla som riktig vara.. men saknar dock den varma känslan i kroppen av rökmixar som man får av riktiga varan
Citera
2009-08-08, 04:37
Medlem
Om jag ska köpa en påse smoke plus och ska köpa en påse till, vilken ska jag köpa då?

Jag tycker smoke plus funkade bra men höll för kort tid så jag tänkte om jag blandar med nån annan som håller länge, och som man kanske får lite mer mindfuck av osv, lite mer sänkt kanske så blir det skitgött?

vad ska jag välja då isåfall? smoke plus + ??

har läst en del om spice diamond som tydligen ska hålla rätt länge och vara lite neråt? och så har ja läst om spice arctic synergi men det verkar inte lika bra
Citera
2009-08-08, 04:46
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeel
Om jag ska köpa en påse smoke plus och ska köpa en påse till, vilken ska jag köpa då?

Jag tycker smoke plus funkade bra men höll för kort tid så jag tänkte om jag blandar med nån annan som håller länge, och som man kanske får lite mer mindfuck av osv, lite mer sänkt kanske så blir det skitgött?

vad ska jag välja då isåfall? smoke plus + ??

har läst en del om spice diamond som tydligen ska hålla rätt länge och vara lite neråt? och så har ja läst om spice arctic synergi men det verkar inte lika bra

Spice Diamond Spirit borde göra susen.
Citera
2009-08-08, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Spice Diamond Spirit borde göra susen.

då blire de! tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto