2010-05-04, 19:38
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asaft
Är inte detta gräs eller? I så fall är det väll olagligt?
Nej, om jag förstår allt rätt är det en rökmix i den gamla hederliga bemärkelsen, alltså bara diverse örter som används istället för tobak när man röker gräs.
Citera
2010-05-04, 19:41
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Är inte detta gräs eller? I så fall är det väll olagligt?

OM det hade varit gräs så hade det varit olagligt, men nu är det inte det givetvis.

Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Nej, det där är inte gräs. Huruvida de är lagliga låter jag dock vara osagt.

UK förbjud (Dec 09) många av de cannabinoider som Sverige förbjöd i September 09 så de mixar som finns på sidan bör säkerligen vara lagliga.
Citera
2010-05-04, 20:13
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Nej, om jag förstår allt rätt är det en rökmix i den gamla hederliga bemärkelsen, alltså bara diverse örter som används istället för tobak när man röker gräs.

Jag tänkte skriva ett inlägg där jag idiotförklarade dig praktiskt taget för att du trodde att rökmixar (tänk Spice/Pulse osv) användes istället för tobak när man röker gräs.
Sen kom jag på att jag kanske skulle kolla vart länken pekade...

Mvh En ganska bäng TheVoid
Citera
2010-05-04, 21:14
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Jag tänkte skriva ett inlägg där jag idiotförklarade dig praktiskt taget för att du trodde att rökmixar (tänk Spice/Pulse osv) användes istället för tobak när man röker gräs.
Sen kom jag på att jag kanske skulle kolla vart länken pekade...

Mvh En ganska bäng TheVoid
Nu var det iofs så att länken innehöll både "Spice" och "Knaster" (för att förenkla genom kända produktnamn), so lets call it even
Citera
2010-05-04, 23:04
Medlem
MindTwisters avatar
Något som vet vart man kan få tag på rökat som Black Widow och Dream använde? Det såg ut som grindat weed, fast ljusare. Det är det godaste och lenaste rökat jag prövat, vill gärna använda det i min nästa mix.

Tog en bild på det:

http://filesmelt.com/dl/201003082451.jpg
Citera
2010-05-21, 22:11
Medlem
så, efter att ha läst lite i denna tråd, undrar man ju såklart vad man ska pröva sig på, (när man nu lämnar pisseprov).
vad har ni att rekommendera av det som ni testat? känns lite surt att röka nå som smakar prutt och inte ger det behagliga rus man efterlängtar...
Citera
2010-09-10, 18:47
Medlem
SMOKE xxx, hann inte beställa innan helgen, nån i sthlmstrakten som vill avvara? skicka mail.
Citera
2010-10-02, 14:52
Medlem
b3ij3rs avatar
ingen som har provat dom nya?
Citera
2010-10-02, 15:22
Medlem
blahblah2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b3ij3r
ingen som har provat dom nya?

120 sidor om de nya mixarna
https://www.flashback.org/t1285010
Citera
2010-10-02, 15:28
Medlem
Generation 3 får tummen upp av gamla flummare här iaf
Citera
2010-11-20, 02:16
Medlem
Har försökt läsa reglerna så gott det går. så vänligen förlåt mig eller ge mig en tillrättavisning om jag är helt fel ute i forumet. Skulle vilja ha tips på vilken LAGLIG rökmix jag som smärre brunrökare (cirkus 1 gång i månaden) ska ge mig på för att få den rush jag behöver. Söker något CB-liknande, någon som kan tipsa mig. Förstår det som så att jag inte kan fråga efter hemsida där detta säljs?
Citera
2011-09-12, 03:27
Medlem
Köpte Spike99 (original) för ett tag sen och jag blev faktiskt överraskad. Kraftigt rus och VÄLDIGT kraftig munchie på det (mer än av CB) . Satt i nästan 2 timmar. Enligt mig värd pengarna speciellt eftersom man får dubbla från den shoppen.

Fick också med mig ett smakprov av Ice Bud och säger fy fan! Smakade skit och blev illamående. Smaken kändes liksom i halsen ett bra tag efter att man rökt.
Ruset var väl som en blandning av "vanligt" rökmix-rus och opiater. Ingenting för mig iaf.

Spike99 finns i 2 starkare varianter också Spike99 Gold och Spike99 Ultra. Får bli att testa dom nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in