Ska skriva lite utförligare om
Magic Silver nu när jag inte är stenad längre.
Jag köpte en "provpåse" från EDIT på 400 mg för ~50 kronor. Jag rullade först en nypa blandat med tobak i en spliff, kan ha varit 0.1 g eller liknande i den. Tyvärr spillde jag nog lite vid rullandet upptäckte jag senare, så i verkligheten var det nog mindre än så
Kanske ska tillägga att jag inte gillar att bli tokstenad så man inte vet vad man heter, vill kunna ha en normal konversation om någon ringer / hälsar på. Uppskattningsvis kan man nog ta 0.2-0.3 eller tom hela påsen om man vill bli stekt. I bong då (men jag använder inte det, ser så knarkigt ut).
Effekten kom nästan direkt, jag hann knappt sätta mig och dra igång South Park. Jag blev skönt stenad, krypningar i benen och SP var riktigt roligt. Efter en halvtimme märkte jag hur sjukt hungrig jag var, så jag stekte lite burgare. Ytterligare 1 timme senare kände jag hur ruset började lätta, så jag tog två nypor till och tryckte ner i min fina pipa. Röken är väldigt len när man drar det rent: man känner inte att man röker. Ni som har rökt vanliga cigg efter att ha rökt tobak i pipa vet vad jag menar.
Nu blev det nästan ännu bättre, fast jag blev trött. Slocknade nån timme senare efter att ha dragit i mig en påse godis. Gott!
Jag har haft sömnproblem den senaste veckan pga årstiden (ljust vid 3 på morgonen, + en fågelfamilj som flyttat in bredvid mitt fönster), så kan bero på det. Men så gott som jag sovit den här natten har jag inte sovit på länge, känner mig riktigt pigg och utvilad trots att jag rökte igår.
Nästa gång ska jag röka resten av påsen på samma gång. Ruset påminner om YF som jag sa i en tidigare post, men känns aningen bättre faktiskt! Jag brukar få obehaglig hjärtklappning när jag röker (grönt också), men inte igår. Skönt att slippa.
Magic finns som sagt i 400mg påsar och i 3g på EDIT, 3-grammaren kostar ca 200 spänn + 20 i frakt. Verkar som det finns en Magic Gold nu också, kanske värt att testa
Kan varmt rekommendera denna mix, min favorit bland de lagliga jag har rökt (silver, gold, diamond, Yucatan Fire). Har även en påse NEDER GOLD härhemma som jag fick i samma beställning, ska testa den och återkomma med recension.
Sammanfattning:
Billig (100 spänn billigare än diamond)
2 timmars rus, sen nästan helt klar i skallen
Inget bakrus
Uppåt
Munchies
Nu blev det en ganska lång post, hoppas ni orkar läsa.