2011-09-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASOone420
Köpte Spike99 (original) för ett tag sen och jag blev faktiskt överraskad. Kraftigt rus och VÄLDIGT kraftig munchie på det (mer än av CB) . Satt i nästan 2 timmar. Enligt mig värd pengarna speciellt eftersom man får dubbla från den shoppen.

Fick också med mig ett smakprov av Ice Bud och säger fy fan! Smakade skit och blev illamående. Smaken kändes liksom i halsen ett bra tag efter att man rökt.
Ruset var väl som en blandning av "vanligt" rökmix-rus och opiater. Ingenting för mig iaf.

Spike99 finns i 2 starkare varianter också Spike99 Gold och Spike99 Ultra. Får bli att testa dom nästa gång.

Får man fråga vart du beställde ifrån?

PM går givetvis bra.
Citera
2011-09-14, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RandomGuy124
Får man fråga vart du beställde ifrån?

PM går givetvis bra.

sweden.am-hi-co.com/ kanske? tror dom ska ha den.
Citera
2011-09-27, 18:37
Medlem
crackbitchs avatar
Godkväll flashback. Verkar finnas en del rökmixar ute på marknaden även nu och jag är osäker på vilken jag ska välja. Det viktigaste är förutom självklart att man blir stekt att den även sitter i upp mot en timme iallafall. Vilken rekommenderar ni som har provat?
Citera
2011-09-27, 19:43
Medlem
forwardflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackbitch
Godkväll flashback. Verkar finnas en del rökmixar ute på marknaden även nu och jag är osäker på vilken jag ska välja. Det viktigaste är förutom självklart att man blir stekt att den även sitter i upp mot en timme iallafall. Vilken rekommenderar ni som har provat?

Hemulens sägs väl vara den som är bäst just nu
Citera
2011-09-28, 10:29
Medlem
IgorTks avatar
Japp hemulens var ju bra, folk säger att det är bättre än rcshoppens och pulverpojkens. Frågan är om prylshoppens mix är bättre.

Man får ju en femma för samma pris, så jag tror det är mer värt med prylshoppens mix om den nu visar sig vara lika bra som hemulens. Men om den är lite sämre, så får man ju 2 gram på köpet vilket är värt.
Citera
2011-09-28, 23:30
Medlem
Vasterass avatar
Nu har jag bara testat Haze från Hemulen och inte de andra. Men även om Haze är på "bara" 3.5g, så är det i alla fall jäkligt koncentrerat och räcker därmed länge.
Citera
2011-09-28, 23:41
Medlem
dygdetiks avatar
Ok, så hur funkar det om man beställer av Hemulen?

Är det lagligt att ha deras substanser i kroppen, beställa det och inneha det? Haze tänker jag på. Eller är det så att tullen kan ta det, därmed få problem med polisen? har redan problem med polisen tillräckligt som det är o kommer inte kunna röka cannabis eller något narkotikaklassat på ett bra tag framöver. Beställer man det från utlandet eller finns det i Sverige?

Är det helt lugnt för mig att köpa Haze och röka det med andra ord, tacksam för svar
Senast redigerad av dygdetik 2011-09-29 kl. 00:03.
Citera
2011-09-29, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dygdetik
Ok, så hur funkar det om man beställer av Hemulen?

Är det lagligt att ha deras substanser i kroppen, beställa det och inneha det? Haze tänker jag på. Eller är det så att tullen kan ta det, därmed få problem med polisen? har redan problem med polisen tillräckligt som det är o kommer inte kunna röka cannabis eller något narkotikaklassat på ett bra tag framöver. Beställer man det från utlandet eller finns det i Sverige?

Är det helt lugnt för mig att köpa Haze och röka det med andra ord, tacksam för svar

Det är helt lagligt än så länge och problem med polis och skit behöver du inte vara orolig för när det är inrikes. Det enda skulle väl vara om du har en knarksugen postgubbe/tant och det försvinner på det sättet, men det har jag aldrig varit med om under alla år som internetdödsknarkare.
Citera
2011-09-29, 17:33
Medlem
Spice? Vad är det för fjortis grejer?
Citera
2011-09-29, 19:55
Medlem
dygdetiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Det är helt lagligt än så länge och problem med polis och skit behöver du inte vara orolig för när det är inrikes. Det enda skulle väl vara om du har en knarksugen postgubbe/tant och det försvinner på det sättet, men det har jag aldrig varit med om under alla år som internetdödsknarkare.

Är Hemulen inrikes då?
Citera
2011-09-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dygdetik
Är Hemulen inrikes då?

Javisst är de det.
Citera
2011-12-19, 07:33
Medlem
finns de någon annan sida änn hemulen som har rökmix? skicka gärna pm me adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in