2006-12-07, 15:37
Medlem
Yetms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedSox
haha.

Ännu en god nyhet från "the winter meetings". "Red Sox-dödaren" Ted Lilly flyttar från Toronto till Chicago (Cubs). Ska bli skönt att slippa möta honom; han är en av få pitchers som David Ortiz har haft riktigt stora problem med under de senaste åren.

Det är ju riktigt goda nyheter för er Red Sox-fans, för det kommer ju kanske innebära att Josh Towers får en ny chans
Citera
2006-12-07, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yetm
Det är ju riktigt goda nyheter för er Red Sox-fans, för det kommer ju kanske innebära att Josh Towers får en ny chans

Snälla, låt Josh Towers starta.
Citera
2006-12-07, 20:47
Medlem
Citat:

Snälla, låt Josh Towers starta.
Citera
2006-12-07, 21:34
Medlem
Fan, Gil Meche får 5/55 av Kansas City

Snacka om att man inte längre behöver bra ett dugg för att tjäna snuskigt mycket pengar inom baseball. Den här marknaden är sinnesjuk nu. Tänk om/när Johan Santana, Carlos Zambrano eller Francisco Liriano blir free agents

I övrigt ryktas det om att Red Sox är nära att signa Eric Gagne. Jag hoppas verkligen det även om det medför enorma risker med tanke på vad han presterat de senaste två åren. Han har bara 9 saves mellan 2005-06. Dock tycker det är värt att chansa om priset går att få ner en bit. Han är sjukt cool, den gode Kanadicken. Lätt en av mina idoler när han är "on his game".

welcome to the jungle..
Citera
2006-12-07, 22:37
Medlem
Yetms avatar
Det är ju helt sanslöst vad lönerna har ökat i år! :O

Vi kan ju jämföra med redan nämnda Josh Towers (som förövrigt kommer dominera i nästa säsong ). Skillnaden i ERA är ju det intressanta, W-L säger ju inte så mycket eftersom det påverkas så mycket av resten av laget.

2005 hade han följande stats: 13-12 3.71 ERA 112 K 209 Inn.
Han fick 2.75 miljoner/år efter den säsongen.

Iår Ted Lilly 15-13, 4.31 ERA, 160 K, 181 Inn.
10 miljoner/år.

Gil Meche 11-8, 4.48, 156 K, 186 Inn.
11 miljoner/år
Citera
2006-12-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatersocks.com
I övrigt ryktas det om att Red Sox är nära att signa Eric Gagne. Jag hoppas verkligen det även om det medför enorma risker med tanke på vad han presterat de senaste två åren. Han har bara 9 saves mellan 2005-06. Dock tycker det är värt att chansa om priset går att få ner en bit. Han är sjukt cool, den gode Kanadicken. Lätt en av mina idoler när han är "on his game".

Det blev Texas som signade Gagne till slut. $6M för ett år. Kan bli $6M i sjön eller en riktigt bra deal. Endast framtiden kan ge svaret
Citera
2006-12-13, 02:07
Medlem
Japp, hade dock gärna sett att Sox tog en chans med Gagne. men, men...

Börjar dessutom bli svettigt med Matsuzaka...
Citera
2006-12-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatersocks.com
Japp, hade dock gärna sett att Sox tog en chans med Gagne. men, men...

Börjar dessutom bli svettigt med Matsuzaka...

Några nervösa dagar är äntligen över. Matsuzaka är klar för Boston

Enligt Sports Illustrated är kontraktet klart, $52M över 6 år. Kan blir $60M. Tycker att det är en bra deal. Lagom mycket pengar.

http://sportsillustrated.cnn.com/2006/baseball/mlb/12/13/matsuzaka.signs/index.html

Nu kan Boston på allvar konkurrera nästa år.
Citera
2006-12-14, 16:40
Medlem

Yankees

:tease:
Citera
2006-12-16, 00:03
Medlem
Theo fortsätter att vara aktiv. Bullpenet fick idag välbehövlig förstärkning genom JC Romero och Brendan Donnelly. JC Romero är det lite Rudy Seanez-varning för, men Donnelly har varit en av de bästa ur the 'pen under de senaste åren. Nu fattas bara en closer och säsongen kan börja.
Citera
2006-12-16, 14:27
Medlem
Yetms avatar
Jag tror fortfarande på Devil Rays
Citera
2006-12-16, 15:07
Medlem
Citat:
Jag tror fortfarande på Devil Rays

De har ju fått en ny 3B (Iwamura) nu, så vem vet.

Annars borde väl du som Toronto-fan vara glad nu när Wells är locked-up. Fattas dock en del pitching i Toronto, såvida man inte vill att Josh Towers skall få en plats i the rotation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in