2006-12-16, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RedSox
De har ju fått en ny 3B (Iwamura) nu, så vem vet.

Annars borde väl du som Toronto-fan vara glad nu när Wells är locked-up. Fattas dock en del pitching i Toronto, såvida man inte vill att Josh Towers skall få en plats i the rotation

Klart att Josh Towers ska ha en plats!!! Vänta bara till Spring Training så ska ni få se, vem som vinner Cy Young nästa år :P

Men jag tycker inte det ser så illa ut ändå, bortsett från att vi bara har 4 starters just nu, Hallday, Burnett, Chacin, Marcum. Men det är ju inget lag som kan vinna World Series, varken pitchingen eller offensivt håller, tyvärr.
Citera
2006-12-20, 12:24
Medlem
Två pitchers från vårt lag ska tydligen medverka i kvällens avsnitt av nåt som heter Bobster kl 19 på ettan. Där ska dom sula apelsiner i ryggen på nån idiot i et nåt jackass-liknande inslag.

Kan vara värt att kika på
Citera
2006-12-20, 16:30
Medlem
Går tydligen på barnkanalen kl 17.30 och inte det jag sa.
Citera
2006-12-20, 17:31
Avslutad
Vilket lag spelar de i? Jag är nästan säker på att jag har slagit mot han med glasögon.
Citera
2006-12-20, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yetm
Jag tror fortfarande på Devil Rays

Jag tror på Rays den dagen man gör sig av med Seth McClung.
Citera
2006-12-21, 10:47
Medlem
Helsingborg
Citera
2007-01-10, 13:14
Medlem
Hatten av till Cal Ripken och Tony Gwynn som tar plats bland basebollens odödliga.

Inte långt kvar tills dess att spelarna startar Spring Training. Lite oroväckande är att Red Sox ännu inte har löst closer-frågan. Lugnande är dock att de lag som de två senaste åren har vunnit World Series (Cardinals och White Sox) har gjort det med en rookie-closers (Wainwright och Jenks) som inte var deras closer när säsongen började.

Om man bortser från closerfrågan ser pitchingen riktigt bra ut. En stark rotation (Schilling-Matsuzaka-Beckett-Papelbon-Wakefield), bra spotstarters och long-men (Tavarez och Lester) och många relievers som kan komma in i 7:e och 8:e (Timlin, Delcarmen, Donnelly, Hansen, Romero, Okajima etc).

När det gäller offense så kommer det vara minst lika bra som förra året, såvida inte Manny-situationen ändras, för då kan det bli problem.
Citera
2007-01-10, 21:58
Avslutad
Det var väl inga överraskningar direkt, men fan vad tjock Tony Gwynn har blivit!
Citera
2007-04-13, 00:12
Medlem
Juggalos avatar
Säsongen har börjat och inte ett enda inlägg!

Själv firade jag in -07 med att gå och se öppningsmatchen mellan Padres och Rockies på Petco Park i San Diego, 44k+ på läktarna, hade vansinnig flyt att få en biljett.

Annars sitter jag och lirar MLB 07 The Show på PS2 och PSP, bästa baseball spelet just nu enligt mig. Framförallt att man kan skapa en egen spelare och spela sig igenom AA, AAA för att sedan bli upplockad i högsta serien. Lite sportsspel RPG över det, klart bra.

Vilka tror ni tar hem det i år? Kanske tidigt att säga?

Någon som har bra förslag på hur man kan streama matcher? Helst gratis naturligtvis men det hade även fungerat med "betalkanal".
Citera
2007-04-13, 09:29
Avslutad
de gjordes en annan tråd om den här säsongen. mlb 2007 eller nåt heter den, där har vi diskuterat lite grann.
Citera
2007-06-06, 22:42
Awaiting Email Confirmation
Finns det nåt ställe på nätet man kan kolla på MLB gratis eller är det bara betal-tjänster (mlb.tv) som gäller?
Citera
2007-06-06, 23:13
Awaiting Email Confirmation
jag är inne på mlb.com och espn och kollar resultatservice men jag fattar inte statistiken alltid...
tänkte kolla om nån kunde hjälpa mig med att förklara lite siffror när det gäller resultatservice och statistik ang baseball.

första frågan: vad betyder pitcherns statistik före match, ex. Hernandez (3-1, 2.20 ERA)? andra frågan: vad betyder pitcherns statistik under pågående match, ex. Slowey 4.1 IP, 3 ER, 2 K? sista frågan: vad betyder H och E som står efter ställningen i matcherna (först innings, sen totalställning, sen ett H och efter det ett E)? Jag tror mig ha gissat till att H:et står för hits...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in