Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ska vi ordna vadhållning? Hur många somalier kommer 2010, 2011, 2012 osv.?

Med den retorik som invandringsförespråkarna använder så är det ju omöjligt att bromsa den somaliska snöbollen eller göra regler hårdare.
Hur kommer det att se ut i Mogadishu om 5 år? Vi kan nog alla vara överens om att det kommer att vara precis som nu, dvs misär. Det måste till en politisk styrning om somalierna ska sluta välla in i allt snabbare takt - och varje försök till en bromsning av den somaliska invasionen skulle behandlas på samma sätt som Vellinge/Vännäs/Rosengård har behandlats i gammelmedia.
Finns det något hos somalier som skulle få dem att sluta komma hit s.a.s frivilligt?
Den enda realistiska styrning som går att göra vore att... minska nivån på socialbidragen... eller vafan det går inte heller för det vore en direkt attack på vår invandrarpopulation...
Var det inte så att invandringen från Irak minskade när migrationsverket inte längre ansåg det råda krigstillstånd där?