2009-03-04, 01:28
Medlem
Skulle aldrig ta i den där skiten. Hela jävla sidan är ett stort jävla skämt. Photoshopade före&efterbilder, luddiga beskrivningar etc.

Det är helt enkelt några personer som beställt nåt jävla skit billigt som de säljer dyrt under falsk marknadsföring.

mvh
Citera
2009-03-04, 20:36
Medlem
de står att man ska ta tabletterna till dagens första måltid. jag har slutat med probolan, efter bara en veckan användande. Jag fick ont i hjärtat och jag kände mig mer aggressiv... ta de försiktigt med detta, speciellt om du inte är så gammal då din testosteron mängd är på en ganska hög nivå redan
Citera
2009-03-04, 21:28
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockeskogom
de står att man ska ta tabletterna till dagens första måltid. jag har slutat med probolan, efter bara en veckan användande. Jag fick ont i hjärtat och jag kände mig mer aggressiv... ta de försiktigt med detta, speciellt om du inte är så gammal då din testosteron mängd är på en ganska hög nivå redan
Tro kan förflytta berg...
Citera
2009-03-04, 22:11
Medlem
tack:P när ska man ta dom då innan man gymmar? :P
Citat:
Ursprungligen postat av Darw1n
Fyfan vad jag älskar FBarnas ironi. Underbart!

´Är det ingen som fattar att, om det står att man ska ta 3 st 3 gånger per dag så sprider man ut dom och tar 3st 3gånger per dag, även på vilodagarna.
Citera
2009-03-11, 10:21
Medlem
Mistrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aikkim89
Det funkar bra kört 2 veckor snart redan sett skillnad, men det står på polska och det står inget på min när och hur man ska ta det kan nån berätta när på dagen man ska ta det? skulle va skysst ! tar det 40 min innan träning nu alla dagar utom en när jag inte gymmar.

Du använder ett tillskott som du inte vet vad det innehåller, du har använt det i två veckor och vet inte ändå inte hur man ska dosera det och dessutom står beskrivningen på polska. Ingen mensa kandidat direkt, dessutom behöver man ju inte vara nasa-forskare för att lista ut att man inte använder något "kosttillskott" där beskrivningen bara finns på polska.
Citera
2009-03-11, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistral
Du använder ett tillskott som du inte vet vad det innehåller, du har använt det i två veckor och vet inte ändå inte hur man ska dosera det och dessutom står beskrivningen på polska. Ingen mensa kandidat direkt, dessutom behöver man ju inte vara nasa-forskare för att lista ut att man inte använder något "kosttillskott" där beskrivningen bara finns på polska.

hahahah... håller fullständigt med. Lägg av med skiten. Man har ju lust att fråga hur mycket pengar ni lägger ner på TV shop och dess produkter..
Citera
2009-03-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aikkim89
tack:P när ska man ta dom då innan man gymmar? :P
Jag har också köpt den. Gubben den är skit dålig finns ingen effekt, det du tror är placebo effekt vilket betyder att du inbillar dig bara så lycka till med att ta helt ofarliga och icke påverkande piller som bara kommer ge dig onödig träningsverk bara för att du tränar för mycke hehe .. Good luck
Citera
2009-03-11, 21:14
Medlem
Darw1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockeskogom
VÄRDELÖS INFO!

Är det inte du som ger massa recensioner på värdelösa kosttillskott på gymgrossisten?
Citera
2009-10-15, 09:33
Medlem
.

Är det någon som har testat, ser ni något resultat? bättre pump nu? beställde en kur för några dagar sen, har nu ångest att jag gjort det, för det finns ju mer vetenskap av dbol än vad det finns av det här skiten
Citera
2009-10-15, 15:27
Medlem
mxnissens avatar
Det är troligtvis bara båg alltihop. Men å andra sidan kan placebo effekten vara värdefull.
Citera
2009-10-15, 18:57
Medlem
Grentars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullalle
Är det någon som har testat, ser ni något resultat? bättre pump nu? beställde en kur för några dagar sen, har nu ångest att jag gjort det, för det finns ju mer vetenskap av dbol än vad det finns av det här skiten
Det är det mest muskelbyggande på marknaden!
Citera
2009-10-15, 19:06
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grentar
Det är det mest muskelbyggande på marknaden!

Vad skulle vara det, probolan 50 eller dbol? Det mest mest anabola är nandrolone följt av testo om jag inte kommer ihåg fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in