2009-02-20, 21:56
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Hur tolkar du då den första sidan att probolan INTE skulle vara ett prohormon??

http://www.probolan50.se/index.php

Dessutom, vilken svensk affär kan du köpa det i om du inte vill köpa det på internet?
Jag tycker att jag skrev ganska tydligt varför det inte var ett prohormon?
Ett prohormon är ett hormon som i kroppen omvandlas till ett annat hormon, den här produkten påstås påverka hypofysen att frigöra mer luteniserande hormon (LH). Därmed är det inget prohormon. Vad försäljaren sedan vill påskina att det skulle vara för något är ointressant.
Citera
2009-02-27, 21:28
Medlem
När på dygnet ska man ta problan och ska man ta det varje dag?
Citera
2009-02-27, 23:57
Medlem
Darw1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aikkim89
När på dygnet ska man ta problan och ska man ta det varje dag?

Man ska inte ta det alls

ONT. Finns "dosering" på hemsidan om du letar runt lite
Citera
2009-03-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darw1n
Man ska inte ta det alls

ONT. Finns "dosering" på hemsidan om du letar runt lite

Jo, och nej det står bara tabletter per vecka och inte vilka dagar om man ska ta icke gymdagar och när på dygnet man tar dom.
Citera
2009-03-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aikkim89
Jo, och nej det står bara tabletter per vecka och inte vilka dagar om man ska ta icke gymdagar och när på dygnet man tar dom.

när du fått hem de så står de hur många du ska ta om dagen vilka veckor och att du ska ta det till dagens första måltid. har använt de en vecka nu och har inte kännt av några bieffekter. 7 weeks 2 go, får hoppas på det bästa
Citera
2009-03-02, 09:24
Medlem
Tja !

Citat:
Ursprungligen postat av jockeskogom
när du fått hem de så står de hur många du ska ta om dagen vilka veckor och att du ska ta det till dagens första måltid. har använt de en vecka nu och har inte kännt av några bieffekter. 7 weeks 2 go, får hoppas på det bästa
Hur långt tid tar det innan jag får hem Probolan 50?
Tack
Citera
2009-03-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex163
Hur långt tid tar det innan jag får hem Probolan 50?
Tack

tog 2 veckor ca
Citera
2009-03-03, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockeskogom
tog 2 veckor ca
Shit vad lång tid det ska ta. Kan inte bärga mig att få testa produkten, hoppas det funkar som de lovat att det ska göra. Annars blir man ju jävligt förbannad på bortkastade stålar. Förväntar mig mera info av folk som använt/använder produkten och hur den påverkar, om man ökar i muskler, minskar i fett etc. Tack för schyssta inlägg för er grabbar som tar det seriöst iaf
Citera
2009-03-03, 05:43
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex163
Shit vad lång tid det ska ta. Kan inte bärga mig att få testa produkten, hoppas det funkar som de lovat att det ska göra. Annars blir man ju jävligt förbannad på bortkastade stålar. Förväntar mig mera info av folk som använt/använder produkten och hur den påverkar, om man ökar i muskler, minskar i fett etc. Tack för schyssta inlägg för er grabbar som tar det seriöst iaf
Klart det gör, varför skulle de hitta på?
Citera
2009-03-03, 21:48
Medlem
Det funkar bra kört 2 veckor snart redan sett skillnad, men det står på polska och det står inget på min när och hur man ska ta det kan nån berätta när på dagen man ska ta det? skulle va skysst ! tar det 40 min innan träning nu alla dagar utom en när jag inte gymmar.
Citera
2009-03-03, 22:11
Medlem
Darw1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Klart det gör, varför skulle de hitta på?
Fyfan vad jag älskar FBarnas ironi. Underbart!

´Är det ingen som fattar att, om det står att man ska ta 3 st 3 gånger per dag så sprider man ut dom och tar 3st 3gånger per dag, även på vilodagarna.
Citera
2009-03-03, 23:14
Medlem
intressant produkt, några säger dem ser skillnad under tiden dem använt det i den här tråden, är det bara placebo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in