Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2009-10-15, 19:07
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullalle
Är det någon som har testat, ser ni något resultat? bättre pump nu? beställde en kur för några dagar sen, har nu ångest att jag gjort det, för det finns ju mer vetenskap av dbol än vad det finns av det här skiten

Det är skit och ger sämre effekt än proteinpulver på ett energiunderskott.

Citat:
Ursprungligen postat av http://forum.body.se/showpost.php?p=704875&postcount=13
Vadå innebär?

Den som besitter kunskaper i grundläggande biokemi ser direkt att den som skrivit texten "ett terapeutiskt tillägg som ger en signal åt din hypofys att sluta med sina bisysslor och börja utsöndra ett kraftfullt luteniserande hormon som utlöser en metabolisk kärnreaktion med nästan omedelbar verkan" inte har några kunskaper.

Glöm produkten. Det är en bluff.
Citera
2009-10-15, 22:31
Medlem
OnePyhs avatar
Nu är det såhär. Att jag har beställt. Och ångrar mig !. Hade läst på allt för lite innan jag skickade iväg en beställning..

Nu till frågan.. Om jag ångrar mig, Kan man skicka tillbaka det på nåt sätt när man ska hämta ut det ? ( Valde postförskott ) Och isf. Hur gör man ?. Får man betala frakten ?. Eller kan jag helt enkelt bara skita i att hämta ut paketet ?. Eller får man betala nåt då ?
Tacksam för svar !!
Citera
2009-10-15, 22:53
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnePyh
Nu är det såhär. Att jag har beställt. Och ångrar mig !. Hade läst på allt för lite innan jag skickade iväg en beställning..

Nu till frågan.. Om jag ångrar mig, Kan man skicka tillbaka det på nåt sätt när man ska hämta ut det ? ( Valde postförskott ) Och isf. Hur gör man ?. Får man betala frakten ?. Eller kan jag helt enkelt bara skita i att hämta ut paketet ?. Eller får man betala nåt då ?
Tacksam för svar !!
Hur fan tänker ni när ni beställer sån här skit? Ifall du blir tagen och du testas så åker du dit, kan väl för fan lika gärna köra på riktiga, fungerande saker som är väl dokumenterade? Nej, bättre att lägga ut onödigt mycket pengar på något som liknar sockerpiller med endel av de negativa sidorna ifrån AAS.
Citera
2009-10-15, 23:18
Medlem
BePositives avatar
OT rensat

/MOD
Citera
2017-10-08, 01:09
Medlem
Dragonflashs avatar
Jag beställde hem ett paket med några veckors kur eftersom det verkade bra. Nu ser jag att det inte är någon nyare produkt och har inte läst någonting nytt om den. Men fungerar den verkligen? Har testat det mesta i träningsväg.?
Citera
2017-10-08, 10:14
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Jag beställde hem ett paket med några veckors kur eftersom det verkade bra. Nu ser jag att det inte är någon nyare produkt och har inte läst någonting nytt om den. Men fungerar den verkligen? Har testat det mesta i träningsväg.?

Låter det för bra för att vara sant, så är det förmodligen så, den produkten är trams rakt igenom.

http://www.body.se/forum/kosttillskott/probolan-50-267375
Citera
2017-10-08, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash

Varför inte bara googla. Gillar kommentaren som avslutade tråden i tråden som länkades ovan:

"
loverius
2009-10-15 19:12
stäng tråden ffs!! P50 är skit, och därmed basta.
"

Kan hoppas vi slipper se denna tråden bumpas igen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in