2010-06-01, 11:40
Medlem
ok, då blir det mtn 94 i fortsättningen oxå.
Citera
2010-06-01, 11:48
Medlem
alaskapollocs avatar
MTN94 tillsammans med originalcapen ger väldigt lågt tryck. Burken i sig har lågt tryck och capsen modifierar trycket.
Citera
2010-06-11, 18:47
Medlem
Skall beställa från Graffitishop.eu Idag, hur snabba är leveranserna, står 2-6 arbetsdagar, hur bra stämmer det?
Citera
2010-06-13, 21:28
Medlem
Iamyourss avatar
vilken cap ska man köra med när man målar? vill ju kunna göra lite detaljer och sånt. vet att mycket handlar om cancontroll men vad tycker ni? efterfrågar också lista på caps, hur stort den sprutar och sånt om nån orkar
Citera
2010-06-13, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iamyours
vilken cap ska man köra med när man målar? vill ju kunna göra lite detaljer och sånt. vet att mycket handlar om cancontroll men vad tycker ni? efterfrågar också lista på caps, hur stort den sprutar och sånt om nån orkar

http://backjump.se/product.php?ID=138
Citera
2010-06-14, 18:23
Medlem
rossleris avatar
Är Shok känd
Helvete! Fel tråd
Senast redigerad av rossleri 2010-06-14 kl. 18:46.
Citera
2010-06-15, 20:56
Medlem
Iamyourss avatar
Tja!
Nu är det så här att jag verkligen inte fattar tjusningen med Montana Gold, har hört saker som att den ska vara "sprayburkarnas Rolls Royce" men när jag har målat med den tycker jag mest bara att det blir konstigt, täcker typ inte riktigt helt och man kan inte måla lager med den.
Vad är det som jag har missat? vad är det med Gold som gör att den är så "underbar", tycker de vanliga Montana blacks är mycket skönare.
Citera
2010-06-16, 11:43
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Tja!
Nu är det så här att jag verkligen inte fattar tjusningen med Montana Gold, har hört saker som att den ska vara "sprayburkarnas Rolls Royce" men när jag har målat med den tycker jag mest bara att det blir konstigt, täcker typ inte riktigt helt och man kan inte måla lager med den.
Vad är det som jag har missat? vad är det med Gold som gör att den är så "underbar", tycker de vanliga Montana blacks är mycket skönare.

okej jag är väll inte direkt en expert och har aldrig använt gold men du kanske skakar för lite? gold har väll jävla tjock färg så du kanske måste skaka extra för att dom ska funka ordentligt.
Citera
2010-06-16, 23:09
Medlem
Citat:
Tja!

Njae...Rolls Royce är väl att ta i. Gold burkarna är ju enklare att måla med. Rinner mindre och lättare att kontrollera trycket. Jag är ingen färgsnobb så det mesta är nice bortsett fr. Biltemas skitfärg.
Citera
2010-06-24, 14:44
Medlem
NN9s avatar
Är det någon som har testat Master burkarna? Jag har kommit över några burkar Master snabblack krom och några Master markör svart och undrar hur dessa funkar.
Citera
2010-06-25, 23:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Tja!

Skillnaden på gammla black och gold var rätt stor. Gold torakr på några sekunder, så man kan lättare måla över lager på lager. Men ingen jättestor skillnad.

Skillnaden mellan nya black och gold däremot är rätt lika faktiskt, fast på nått sätt är inte goldfärgerna lika "starka". Men jag föredrar gold, dom är skönare på nått sätt
Citera
2010-06-30, 16:30
Medlem
fekknoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NN9
Är det någon som har testat Master burkarna? Jag har kommit över några burkar Master snabblack krom och några Master markör svart och undrar hur dessa funkar.
Ja du, det är ju bara att gå ut och pröva dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in