2010-05-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
vilka caps fungerar till ironlak kannorna ? sitter och glor på fatcap.se men ser inga beskrivningar på vilka caps som kan användas till, men det är väl som alla andra kannor att alla caps med samma system funkar till då eller ?

har för mej att NyFat/NySkinny inte funkar, men restan av de som funkar på Mtn borde funka på Ironlak, rätta mej om jag har fel
Citera
2010-05-18, 10:49
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkype
har för mej att NyFat/NySkinny inte funkar, men restan av de som funkar på Mtn borde funka på Ironlak, rätta mej om jag har fel
Nyfat funkar visst, men det kan sitta lite dåligt. Gäller att vara försiktig när man sätter i capen, annars går det åt helvete.
Citera
2010-05-18, 11:12
Medlem
Owers avatar
Citat:
vilka caps fungerar till ironlak kannorna ? sitter och glor på fatcap.se men ser inga beskrivningar på vilka caps som kan användas till, men det är väl som alla andra kannor att alla caps med samma system funkar till då eller ?
http://www.youtube.com/results?search_query=ironlak+cap+test&aq=f
Citera
2010-05-20, 18:46
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Är henxs den ända affären som har Montana 94cans?
Citera
2010-05-20, 18:48
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Är henxs den ända affären som har Montana 94cans?
fatcap.se har det
Citera
2010-05-20, 18:52
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
fatcap.se har det

2 färger ja, tänkte nog ha lite mer avancerad färgkombo
Citera
2010-05-25, 15:45
Medlem
Citat:
Ny Fats funkar Ok, men annars så rekommenderas MTNs utbud av caps. SuperFats är kanon, bluesoft, yellow Banana och MTN94 original cap likaså.
Citera
2010-05-25, 22:15
Medlem
Vet att det har frågats förr, men då tiderna ändras är det onödigt att sitta å gräva i flera år gamla trådar.

Ska beställa burkar eftersom den lokala "graff" butiken har färg torka, får först in om 1-2 månader och är i stort behov av att måla. Problemet är det att jag bor i Finland och siter som Highlights, Fatcap etc. skickar inte till andra länder än Sverige.

Letar efter en hyffsat billig sida med Mtn, Montana, Molotow. D.v.s en sida med Burkar gjorda för Graff, dinitrol funkar också

Ber om ursäkt för stavfel/flummigt inlägg.

tack på förhand!
Citera
2010-05-25, 23:08
Medlem
Glad packs avatar
Citat:
Vet att det har frågats förr, men då tiderna ändras är det onödigt att sitta å gräva i flera år gamla trådar.

Ska beställa burkar eftersom den lokala "graff" butiken har färg torka, får först in om 1-2 månader och är i stort behov av att måla. Problemet är det att jag bor i Finland och siter som Highlights, Fatcap etc. skickar inte till andra länder än Sverige.

Letar efter en hyffsat billig sida med Mtn, Montana, Molotow. D.v.s en sida med Burkar gjorda för Graff, dinitrol funkar också

Ber om ursäkt för stavfel/flummigt inlägg.

tack på förhand!

Here you go. Gratis frakt om man beställer över en viss summa också. (minns inte hur mycket) http://www.henxs.com/
Citera
2010-05-25, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glad pack
Here you go. Gratis frakt om man beställer över en viss summa också. (minns inte hur mycket) http://www.henxs.com/

Tackar för länken, verkar vara en bra sida, stort urval!

dock får man inte gratis frakt till Finland oberoende på summan ;/
Citera
2010-06-01, 09:53
Medlem
Halloj
Har precis börjat igen efter ett uppehåll på tio år minst.
Har lite frågor angående olika cans.
Ser att det diskuteras mycket om pigment och så i olika burkar men jag undrar lite mer om trycket.
Har prövar montana black och 94, och tyckte 94:an var lättare att måla med, spruta lite lugnare för en nybörjare som jag. Men har funderat om det inte beror på capsen egentligen, använde bara original capsen på 94.
Citera
2010-06-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalipur123
Halloj
Har precis börjat igen efter ett uppehåll på tio år minst.
Har lite frågor angående olika cans.
Ser att det diskuteras mycket om pigment och så i olika burkar men jag undrar lite mer om trycket.
Har prövar montana black och 94, och tyckte 94:an var lättare att måla med, spruta lite lugnare för en nybörjare som jag. Men har funderat om det inte beror på capsen egentligen, använde bara original capsen på 94.

MontanaBlack har högre tryck än mtn94, caps påverkar inte trycket i burken men vissa caps känns "hårdare" än andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in