Va fan har burkarna på childstore tagit vägen? Kommer dom tillbaka eller får dom inte sälja längre? vart ska man köpa bra burkar till bra priser i göteborg nu då?
Va fan har burkarna på childstore tagit vägen? Kommer dom tillbaka eller får dom inte sälja längre? vart ska man köpa bra burkar till bra priser i göteborg nu då?
Undrar också detta.
Om folk orkar pallra sig till alingsås för å köpa burkar kan jag upplysa om att fourfourone har börjar sälja cans. Pris vet jag inte ännu. http://www.fourfourone.se/shop/cms.php?id_cms=12
EDIT: stavfel
Senast redigerad av Ugglen 2010-04-19 kl. 19:51.
Curb servin i stockholm har dom billigaste burkarna......37kr styck vid köp av 12 clash annars 40kr styck, dom har även Molotow för 40kr styck vid köp av 12 stycken annars 42kr styck.....www.curbservin.se
Var och hämtade cansen som Snook lottade ut på RYS i förgår. Var ett par stycken och förvarar dom nu på en hylla som ligger ovan för ett element. Undrar nu om cansen/färgen kan ta skada eller om annat kan hända om dom är i närheten av ett element. Vet att det kan låta som en dum fråga. men vill bara va säker.
Var och hämtade cansen som Snook lottade ut på RYS i förgår. Var ett par stycken och förvarar dom nu på en hylla som ligger ovan för ett element. Undrar nu om cansen/färgen kan ta skada eller om annat kan hända om dom är i närheten av ett element. Vet att det kan låta som en dum fråga. men vill bara va säker.
Jag skulle inte ställa dom intill ett element men en bit ifrån är ju hur lugnt som helst! Dom kan explodera