2009-02-24, 20:18
Medlem
atatatatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klabben
Det ska jag. Men mycket handlar ju om tycke och smak.
Du har för lite kråm!
Citera
2009-02-24, 20:19
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Det ska jag. Men mycket handlar ju om tycke och smak.

Ja fast vem gillar inte bra täckförmåga och att de inte rinner/dammar .

När tänkte du pröva dem?
Citera
2009-02-24, 20:21
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atatatata
Du har för lite kråm!

Äshe mera färg på linjen det mesta är endå chrome kul med lite variation(jaggillarchromejättemycketendå) .
Citera
2009-02-24, 20:24
Medlem
atatatatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Äshe mera färg på linjen det mesta är endå chrome kul med lite variation(jaggillarchromejättemycketendå) .

Ska man inte göra börners är färgen bakgrund! Egentligen känns det som om kråm används så mycket för att man slipper tjafsa med färgkombinationer men det är väl bara att skylla på att man är färgblind!
Citera
2009-02-24, 20:46
Medlem
klabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Ja fast vem gillar inte bra täckförmåga och att de inte rinner/dammar .

När tänkte du pröva dem?

Förhoppningsvis imorgon, Har ganska mycket just nu men senast lördag i alla fall. Håller på med en skiss nu som jag ska försöka få till på väggen sen.
Angående chrome så är jag faktiskt inget fan av det. Tråkigt men sant.
Citera
2009-02-24, 20:48
Medlem
Citat:
Förhoppningsvis imorgon, Har ganska mycket just nu men senast lördag i alla fall. Håller på med en skiss nu som jag ska försöka få till på väggen sen.
Angående chrome så är jag faktiskt inget fan av det. Tråkigt men sant.

bra där klabben! varför kråm när det finns färg för samma pengar!
Citera
2009-02-24, 20:53
Medlem
klabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
bra där klabben! varför kråm när det finns färg för samma pengar!
Haha precis
Citera
2009-02-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Nu har min beställning från fatcap kommit. Fin skit!
Dock blev jag lite besviken då dom bytt ut en 2 av mina gröna cans till mycket fulare nyanser...
:/ http://s5.tinypic.com/i53qxl.jpg
Fan vilken fet beställning, det vattnas i munnen!
Synd om färgerna, fast det står ju "först till kvarnen" så det är smällar man får räkna med. Det är bara att kolla på denna tråd, flera stycken som fått varor från Fatcap så rea lagret sinar väll fort. Men eftersom du inte vill låna mig pengar så kanske du kan ge mig de färger som du blev besviken på ?
Ska lägga en fet beställning ikväll, pengarna kommer ju denna vecka!
Citera
2009-02-24, 21:49
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomrider
Fan vilken fet beställning, det vattnas i munnen!
Synd om färgerna, fast det står ju "först till kvarnen" så det är smällar man får räkna med. Det är bara att kolla på denna tråd, flera stycken som fått varor från Fatcap så rea lagret sinar väll fort. Men eftersom du inte vill låna mig pengar så kanske du kan ge mig de färger som du blev besviken på ?
Ska lägga en fet beställning ikväll, pengarna kommer ju denna vecka!

Jag har inte provat några färger ännu, men färgen på dom cansen som jag ville ha var Bile Green. Dom jag fick var Eucaliptus Green, vilket är typ mintgrönt... Skitful färg!

Hulk green ångrar jag att jag inte beställde fler av då den är mer som färgen på bilden (http://www.sport-fritid.nu/catalog/images/701157.jpg) och inte så ful som på fatcaps färgkarta.
Fatcaps färgkarta stämmer inte särskillt bra tbh.
Fast sen har jag ju inte provat burkarna ännu, så färgkartan kanske stämmer trots allt .
Citera
2009-02-25, 20:22
Medlem
Jaaaas avatar
Prövade ltie fler clashfärger nu och Napoli Blue var riktigt bra och rosso var änu bättre .
Citera
2009-02-26, 23:31
Medlem
MACBiWs avatar
har en fråga ang Montana Platinum 600ml. Svart och vit(vet inte om dom andra är så också)
Men bor här uppe i vårt fina sverige, och det är väldigt kallt i bland, men brukar svänga ut vissa dagar när det är kring nollan ute, men när man ska dra upp linjer till en tup t.ex så funkar inte burken, kmr inge färg, står och skakar så jag tror jag ska skita ner mig, men ingenting händer , byter cap till en ny ( helt oanvänd) men inge svar, är det nått spec med dom och kyla eller?
Citera
2009-02-26, 23:33
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MACBiW
har en fråga ang Montana Platinum 600ml. Svart och vit(vet inte om dom andra är så också)
Men bor här uppe i vårt fina sverige, och det är väldigt kallt i bland, men brukar svänga ut vissa dagar när det är kring nollan ute, men när man ska dra upp linjer till en tup t.ex så funkar inte burken, kmr inge färg, står och skakar så jag tror jag ska skita ner mig, men ingenting händer , byter cap till en ny ( helt oanvänd) men inge svar, är det nått spec med dom och kyla eller?

Funkar dom när dom senare vart i värmen ett tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in