2012-06-22, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoplesTemple
Ok tack för svar!
Men aja fan det verkar ju funka, ser väl bara ut som du fyllt med det vita lite slarvigt eller throwup-igt, ser ju najs ut. Tänkte mest hurvida det funkade å typ highlighta kromen, bör väl funka helt ok om den fått torka lite.
Det vita som följer innerkanten mot höger är vita highlights men kråmen hade inte torkat till 100% men om du låter det torka så funkar det nog utan problem
Citera
2012-06-22, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappe79
Det vita som följer innerkanten mot höger är vita highlights men kråmen hade inte torkat till 100% men om du låter det torka så funkar det nog utan problem

Ahaa åfan, såg inte att det var en kromare, hehe.
men men, verkar ju funka uta problem då.
Citera
2012-06-22, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoplesTemple
Ahaa åfan, såg inte att det var en kromare, hehe.
men men, verkar ju funka uta problem då.

Se till att skaka som fan och låta kromen torka ordentligt bara, sen är det lugnt.
Citera
2012-06-25, 10:14
Medlem
Är det någon som vet vilket cap-system de nya Montana Hardcore färgerna besitter?

Det gamla Hardcore-systemet eller det universala?
Citera
2012-06-25, 22:23
Medlem
Alla caps funkar på de gamla med så varför inte på de nya också?
Citera
2012-06-26, 00:16
Medlem
jagluktarketchups avatar
provade kobra idag, tänkte bara säga till er som funderar på köpa burkarna, rekommenderar jag dem starkt! täcker lika bra som montana black , tycker de dammar mindre faktiskt än montana black och de rinner knappt! mycket bra färg till bra pris. burkarna är omskakade (var mina i alla fall) när jag fick dem, men man bör skaka i alla fall 5-10 sek innan man börjar.

5/5 får kobra av mig.
Senast redigerad av jagluktarketchup 2012-06-26 kl. 00:23.
Citera
2012-06-26, 00:24
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
provade kobra idag, tänkte bara säga till er som funderar på köpa burkarna, rekommenderar jag dem starkt! täcker lika bra som montana black , tycker de dammar mindre faktiskt än montana black och de rinner knappt! mycket bra färg till bra pris. burkarna är omskakade (var mina i alla fall) när jag fick dem, men man bör skaka i alla fall 5-10 sek innan man börjar.

5/5 får kobra av mig.

Finns 2 Kobra om jag inte minns fel? Vilken körde du med?
Citera
2012-06-26, 00:43
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emptycola99
Finns 2 Kobra om jag inte minns fel? Vilken körde du med?
ah, klantigt av mig. Vanliga kobran, high-pressure. Inte kobra low.
kan säga att färgen påminner lite om belton.
Citera
2012-06-26, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Alla caps funkar på de gamla med så varför inte på de nya också?
Nej, alla caps är inte till för Hardcore.

F.ö. har Hardcore 2 samma system som 1:an.
Citera
2012-06-26, 01:22
Medlem
D-LAs avatar
Citat:

5/5 får kobra av mig.

köpte 6 burkar från streetcorner för kanske 4 månader sen, 2 av de jag fick hade fuckat ventilsystem, tyckte färgen rann som fan. Men nu när du skriver så ... Kanske var mina cans som var fucked..
Citera
2012-06-26, 01:33
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-LA
köpte 6 burkar från streetcorner för kanske 4 månader sen, 2 av de jag fick hade fuckat ventilsystem, tyckte färgen rann som fan. Men nu när du skriver så ... Kanske var mina cans som var fucked..
Du kan ha använt en cap som inte är gjord för kobraburkar också.
Citera
2012-06-26, 02:09
Medlem
Emptycola99s avatar
Citat:
ah, klantigt av mig. Vanliga kobran, high-pressure. Inte kobra low.kan säga att färgen påminner lite om belton.

Det är coollungt men har aldrig testat belton har gått montana rakt igenom men är belton värt att testa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in