2009-09-28, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Billywin
Ingen snacka om saken. Molotow lätt alltså.

En fråga bara , Varför säljer dom inte Spansk Montana i Butiker t.ex som HL eller Curb , Spansk Montana var bland det skönaste ja har testat.

Tycker också det är konstigt att inte sverige har t.ex Krylon , Roust Oleuom eller va det heter , Märkligt?.. Tycker i alla fall jag , Importera lite mer !

Varför ska Sverige ha sån skit färg? Det är sån färg man rackar, inte skulle jag köpa Krylon burkar för samma pris som Montana....
Citera
2009-09-28, 21:17
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Go
Varför ska Sverige ha sån skit färg? Det är sån färg man rackar, inte skulle jag köpa Krylon burkar för samma pris som Montana....
Jag antar att han syftar på mackar, byggaffärer och sånt.. Om du fattar.
Citera
2009-10-01, 17:37
Bannlyst
Beställning

Tja!

Tänkte beställa lite nya cans då mina gamla snart är slut. Detta är min beställning som jag tänkte köpa, men jag bara undrar vad ni andra tycker? Passar det bra med Belton till Burner kråm osv? Funkar Grog kråm bra med en Grog Squeezer 10mm?

Beställning:
[img=http://img245.imageshack.us/img245/1387/namnlse.th.jpg]

Sabotaz burkarna är till highlights och bara för att prova burkarna. Kommentera gärna vad ni tycker som sagt.

/GO
Citera
2009-10-02, 16:18
Avslutad
Citat:
Tja!

Tänkte beställa lite nya cans då mina gamla snart är slut. Detta är min beställning som jag tänkte köpa, men jag bara undrar vad ni andra tycker? Passar det bra med Belton till Burner kråm osv? Funkar Grog kråm bra med en Grog Squeezer 10mm?

Beställning:

Sabotaz burkarna är till highlights och bara för att prova burkarna. Kommentera gärna vad ni tycker som sagt.

/GO

Tror inte du ska köra belton till burner chrome, ska du köra burner chrome så kö coversall 2 till den. Om du ska köra belton så köper du deras krom för dom är ju liksom gjorda för varandra
Citera
2009-10-02, 16:43
Medlem
Billywins avatar
Citat:

haru ens testat Krylon ? , haru varit i USA? ... En Krylon can gå runt på 10 Svenska kronor , var inne på WALMART där fanns det Rost Oleaum 5-6 svenska kronor,, De är jävligt billigt , inte ens närheten vad montana kostar.
Och ja jag syftade mer på Bilmakar och sånt.
Citera
2009-10-02, 18:27
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Tja!

Beställning:

/GO

Vanliga molotow funkar bra över burnerkrom så länge du inte öser på med för mycket krom till fyllen.

Fixa en vanlig skokrämspenna och fyll på den istället, kostar ingenting i jämförelse med squeezers.
Citera
2009-10-02, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Billywin
haru ens testat Krylon ? , haru varit i USA? ... En Krylon can gå runt på 10 Svenska kronor , var inne på WALMART där fanns det Rost Oleaum 5-6 svenska kronor,, De är jävligt billigt , inte ens närheten vad montana kostar.
Och ja jag syftade mer på Bilmakar och sånt.

Tror INTE att Krylon och Rust Oleaum burkarna går för 10kr och under. Varför i hela världen skulle man då sno färgen som det finns en massa videos på YouTube om? Om den är så jävla billig att man får 5 burkar för 50kr behöver man inte riskera att åka fast för att man snattar eftersom de är ganska stora och otympliga att gömma. Bara köp istället!

Tror att du menar att de kostar 5-6 dollar, inte kronor.
Citera
2009-10-02, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Vanliga molotow funkar bra över burnerkrom så länge du inte öser på med för mycket krom till fyllen.

Fixa en vanlig skokrämspenna och fyll på den istället, kostar ingenting i jämförelse med squeezers.

Jo skokrämspenna har man använt ett antal gånger. Dock gillar jag dem inte särskilt mycket, och jag försöker hela tiden komma på nya idéer till saker att ha min färg/bläck i, men ack, de flesta av mina tappra försök till att göra en squeezer penna har slutat med katastrof... Därför köper jag dessa saker. Jag sliter inte så mycket på sakerna heller, så de håller ett bra tag

Har använt Molotow Premium på Burner kråm färg förut och de har funkat galant.
Citera
2009-10-02, 22:15
Medlem
Citat:
Tror INTE att Krylon och Rust Oleaum burkarna går för 10kr och under. Varför i hela världen skulle man då sno färgen som det finns en massa videos på YouTube om? Om den är så jävla billig att man får 5 burkar för 50kr behöver man inte riskera att åka fast för att man snattar eftersom de är ganska stora och otympliga att gömma. Bara köp istället!

Tror att du menar att de kostar 5-6 dollar, inte kronor.

"En Krylon can gå runt på 10 Svenska kronor , var inne på WALMART där fanns det Rost Oleaum 5-6 svenska kronor"
Citera
2009-10-06, 18:52
Medlem
tja

som sagt börjar det dra ihop sig vill pröva att måla vägg nu...
tänkte också att det är vinter snart här hur kallt kan det vara innan burkarna inte fungerar mer? än så länge är det plusgrader...

bra köp? eller finns det billigare eller bättre burkar någon annanstans?
http://www.highlights.nu/index.php?page=2&id=3&page=14&pid=417

tacksam för snabba svar har lust o beställa ikväll...
Citera
2009-10-06, 19:01
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donic1989
tja

tänkte också att det är vinter snart här hur kallt kan det vara innan burkarna inte fungerar mer? än så länge är det plusgrader...

om du vill ha nämnvärt billigare burkar så finns backjump.se att beställa "skitburkar" ifrån.. annars duger länken bra och till ett bra pris.

det går alltid att modifiera värmen kring burkarna med vissa tips så bekymmer med att dom ska krångla pga kylan är inte så stor. trä över strumpor på burkarna, linda in dom i en handduk/tröja och/eller ställ dem runt en termos med varmt vatten i när du packar ner sakerna så ska du se att det går bra.
Citera
2009-10-06, 19:06
Medlem
jannecools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donic1989
tja

om du förvarar dom inomhus är det inga problem att köra. om du låter dom ligga ute har jag ingen aning men dom brukar palla det mesta.
vet dock inte om det finns något billigare, men jag tycker dom nya blackburkarna är jäävligt sköna personligen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in