Citat:
Ursprungligen postat av LRstuff
Kul att du ens jämför 94orna med premium, ljusårs skillnad förfan!

Förstår inte hur belton kan fortsätta sälja sin skit så mycket som dom gör när det finns så pass mycket bättre saker på marknaden idag. Hoppas för deras egna skull att det är av ren vana och för att få en oldschoolkänsla som folk köper dom burkarna?
Nya Gold är helt klart bästa burken på marknaden just nu, tätt följd av 94. Men sen beror det ju på vad man målar, kör man WC på tuben krävs det ju kanske något med lite mer tryck i..

ljusårs skillnad är väl lite att ta i. När jag jämför burkarna så syfftar jag på tex torktid, tryck, kulörer samt användningsområden. Jag försöker jämföra produkterna på ett rättvist sätt, och inte vad jag personligen tycker är bäst, Personligen föredrar jag tex mtn 94 lagligt,, målade panel i helgen och när jag använde mtn 94 upptäckte jag att jag hade önskat lite snabbare action. Sedan använde jag kobra för seconds och märkte att den arbetade otroligt bra och snabbt. skarpa linjer som inte heller dammade över outlines och bakgrund. Så olika burkar vid olika tillfällen är mitt tips.
Belton (molotow) är den ledande sprayburken någonsin tillverkad för vår kultur, och den kommer nog överleva tredje världskriget.. Det lär nog även Montana spanien göra, dom överlevde t.om den tyska montanans stöld av både deras namn och design.
Men vem fan bryr sig egentligen "Smaken är som baken"