2009-10-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
om du vill ha nämnvärt billigare burkar så finns backjump.se att beställa "skitburkar" ifrån.. annars duger länken bra och till ett bra pris.

det går alltid att modifiera värmen kring burkarna med vissa tips så bekymmer med att dom ska krångla pga kylan är inte så stor. trä över strumpor på burkarna, linda in dom i en handduk/tröja och/eller ställ dem runt en termos med varmt vatten i när du packar ner sakerna så ska du se att det går bra.

okej tackar för tipsen med att hålla upp värmen i burkarna .

Citat:
Ursprungligen postat av jannecool
om du förvarar dom inomhus är det inga problem att köra. om du låter dom ligga ute har jag ingen aning men dom brukar palla det mesta.
vet dock inte om det finns något billigare, men jag tycker dom nya blackburkarna är jäävligt sköna personligen..

ok satsar på detta paketet nästa gång kan jag tänka på det. skall köra plank (hemma) så det är inte svårt att hålla dom varma.

tackar båda för svaren!
Citera
2009-10-06, 20:02
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donic1989
okej tackar för tipsen med att hålla upp värmen i burkarna .

ok satsar på detta paketet nästa gång kan jag tänka på det. skall köra plank (hemma) så det är inte svårt att hålla dom varma.

tackar båda för svaren!

om du hade tänkt köra hemma så är det ju absolut inga problem att de inte ska funka, haha
Citera
2009-10-06, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
om du hade tänkt köra hemma så är det ju absolut inga problem att de inte ska funka, haha

nej men senare kanske jag satsar på laglig vägg som finns i staden och då kan de ju vara bra o veta . men du har rätt...
Citera
2009-10-06, 22:19
Medlem
jannecools avatar
och om du ska köra på plank så behöver du ju inte bästa burkarna från marknaden heller då jag antar att du mest kör för att träna lines osv

tittade nu, jag som är blind eller finns det där paketet inte ens kvar, vart hittade du det? visst jag kommer in på sidan, men om du kollar på något annat och sen vill gå tillbaka, vart fan finns dom? vet att dom höll på att rensa bort gamla black burkarna därför jag blev lite tveksam och kollade upp det. jag hittar dom inte...
Senast redigerad av jannecool 2009-10-06 kl. 22:23.
Citera
2009-10-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannecool
och om du ska köra på plank så behöver du ju inte bästa burkarna från marknaden heller då jag antar att du mest kör för att träna lines osv

tittade nu, jag som är blind eller finns det där paketet inte ens kvar, vart hittade du det? visst jag kommer in på sidan, men om du kollar på något annat och sen vill gå tillbaka, vart fan finns dom? vet att dom höll på att rensa bort gamla black burkarna därför jag blev lite tveksam och kollade upp det. jag hittar dom inte...

måste ha tagit slut för jag hittar inte heller dom nu... synd för dig...

iaf så har dom kommit nu skall hämta dom på posten imorgon
Citera
2009-10-21, 19:05
Medlem
fjiskens avatar
VAd heter capsen man kör lines, highlights osv med? Dom smala jävlarna?
Citera
2009-10-21, 19:38
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
gray dot?
Citera
2009-10-21, 19:46
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_
gray dot?
Fan, man tycker man hör olika överallt. Får pallra mej ner till affärn på fredag och höra efter gray dots då! tackar
Citera
2009-10-21, 20:13
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:

är jag helt ute och cyklar eller är det ungefär som att fråga vad hamburgaren heter som det är ketchup på?
Citera
2009-10-21, 20:15
Medlem
saturs avatar
Citat:
Svartvita molotows?
Alskopallco: det är mer som om att fråga vilket märke/sort/typ av dressing man ska ha
Citera
2009-10-22, 19:09
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Fan, man tycker man hör olika överallt. Får pallra mej ner till affärn på fredag och höra efter gray dots då! tackar
Tycker personligen att grey dot inte ger tillräkligt skarpa kanter för lines.
Men massa olika sorters caps o hitta dina favoriter är nog det bästa för dig .
Skinny caps kanske är vad du söker btw?
Citera
2009-10-23, 14:10
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Tycker personligen att grey dot inte ger tillräkligt skarpa kanter för lines.
Men massa olika sorters caps o hitta dina favoriter är nog det bästa för dig .
Skinny caps kanske är vad du söker btw?

Jo skinny var nog det ja sökte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in