2015-09-07, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Tog bara streetcorner för att de erbjöd betalning med faktura. Blir urbanarts för hela slanten nästa gång.

Grabbarna från urban arts e riktigt schyssta , vart uppe i deras butik och dom har alltid massa med burkar i lager .

Dom tar in också lite mer exotiska saker då och då
Citera
2015-09-08, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
Grabbarna från urban arts e riktigt schyssta , vart uppe i deras butik och dom har alltid massa med burkar i lager .

Dom tar in också lite mer exotiska saker då och då

Förlåt för OT men hörde ne bekant svamla om att man måste "boka tid" med dom från urbnarts för att kunna handla i deras butik? du som varit där kan kanske bekräfta det?
Citera
2015-09-08, 17:47
Medlem
Citat:
Tog bara streetcorner för att de erbjöd betalning med faktura. Blir urbanarts för hela slanten nästa gång.

Så du köpte inte storpacket som e nedsatt pris för tillfället? Kan vara att de kulörer du beställde eller cans inte finns i lager o de väntar på få in fler? Aldrig beställt där men vet ba att de e luffare som styr skiten. Är ju "utförsäljning" just nu.
Citera
2015-09-08, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
Förlåt för OT men hörde ne bekant svamla om att man måste "boka tid" med dom från urbnarts för att kunna handla i deras butik? du som varit där kan kanske bekräfta det?

Nej det tror jag inte, dom har vanliga öppetider vad jag vet, men det kan vara och är rätt tomt i butiken.

Det finns inte mycket graff där den stad finns så det kan va så att dom stänger om dom känner att det inte kommer vara folk på dagen.

Såg knappast tags på gatan, några från HES och några FLA , + jag och dom är från stockholm liksom , mer lokalt så var det bara en kille som målade på en lagligt vägg och staten är knappast bombat.
Citera
2015-09-08, 18:04
Medlem
Paketet skickades tydligen för fyra dagar sedan och ligger nu på mitt lokala postombud, så jag kan ju inte klaga på leveranstiden. Dialogen mellan företag och kund borde ju vara bättre där de t.ex svarar på mejl och informerar när paketet är skickat osv.
Citera
2015-09-13, 23:02
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Dialogen mellan företag och kund borde ju vara bättre där de t.ex svarar på mejl och informerar när paketet är skickat osv.

Vänta du bara tills den gången det blivit något fel med leveransen och det fattas grejor.. Däremot bör du fått ett mail om att dom skickat. Kolla din skräppost också, märkligt att missa en sån sak annars...
Citera
2015-09-14, 05:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vänta du bara tills den gången det blivit något fel med leveransen och det fattas grejor.. Däremot bör du fått ett mail om att dom skickat. Kolla din skräppost också, märkligt att missa en sån sak annars...

sjävlklart, en lyckad affär är en som tar hand om sina kunder, som det sägs "kunden har alltid rätt".

En glad kund, är en återkommande kund.
Citera
2015-09-14, 12:25
Medlem
är molotow värt pengarna?

brukar köra montana men har hör mycket om molotow, fast problemet är pris skillnaden
Citera
2015-09-14, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn

brukar köra montana men har hör mycket om molotow, fast problemet är pris skillnaden

jo molotow är kvalitet.

det är upp till dig vad , och hur din plånbok ligger till.

Molotow Burners är bästa metall färger ute i marknaden , sen färger är färger, upp till var och en hur smaken ligger till, testar man inte så vet man inte..
Citera
2015-09-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn

man får vad man betalar för kan jag ju säga i alla fall
Citera
2015-09-17, 17:54
Medlem
ts.nows avatar
Någon som har koll på hur värmetålig montana black respektive gold är, samt hur det står emot bensin? Har ett par burkar hemma och tänkte lackera grenröret.
Citera
2015-09-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ts.now
Någon som har koll på hur värmetålig montana black respektive gold är, samt hur det står emot bensin? Har ett par burkar hemma och tänkte lackera grenröret.

Är nog inga problem alls med bensinen så länge den är torr, snarare att färgen kommer försvinna jävligt snabbt i den höga värmen kombo med bensinen.. (antar jag). Finns väl sprayburkar/färg som ska tåla hög värme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in