2015-02-23, 17:01
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Molotow Premium är jag på jakt efter. Men den verkar inte finnas på Henxs.
Den är nog slut atm. köppte belton för 4 månader sedan därifrån så det finns.
Citera
2015-02-23, 17:02
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Molotow Premium är jag på jakt efter. Men den verkar inte finnas på Henxs.
Sorry! Visste inte att de hade tagit bort dem ur sitt sortiment. Har du kollat inflammable?
Citera
2015-02-25, 00:52
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Den är nog slut atm. köppte belton för 4 månader sedan därifrån så det finns.

Okej, jag har kikat in där lite sporadiskt på sistone och inte hittat iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Sorry! Visste inte att de hade tagit bort dem ur sitt sortiment. Har du kollat inflammable?

Där kostar dom över 4 euro styck, då känns det som HL är billigare.

Blev lite sugen på att dra hem lite Belton denna gången, börjar ju bli dags att bunkra upp sommarstashen
Citera
2015-02-26, 17:31
Medlem
Såg nyss en målning som bara gjordes för några månader, nu är den sönder vittrad. Vilka stora burkmärken vittrar snabbast/långsammast?

Bör man skaka kromburkar när dom är nya, det känns inte som att man ökar trycket? (varför finns det inga kulor i chromeburkarna?)
Citera
2015-02-26, 19:36
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IG87
Såg nyss en målning som bara gjordes för några månader, nu är den sönder vittrad. Vilka stora burkmärken vittrar snabbast/långsammast?

Bör man skaka kromburkar när dom är nya, det känns inte som att man ökar trycket? (varför finns det inga kulor i chromeburkarna?)
Det handlar mest om underlag och inte kannorna! Asså om det är frost, fuktigt eller rent utav pissblött så kommer det att vittra fort asså!
Citera
2015-02-28, 23:24
Medlem
Akrylspray Liquitex, har någon erfarenhet av dessa cans? detta är det ända jag kan få tag på i min bondehåla
Citera
2015-03-07, 13:20
Medlem
Hur bra täcker montana black svart på molotow chrome?
Citera
2015-03-07, 15:16
Medlem
Citat:
Finns inget bra sätt att svara på den frågan. Montana Cans Black täcker på Molotows chrome - hur bra den gör det har med en mängd andra faktorer att göra.
Citera
2015-03-07, 15:42
Medlem
Citat:
Låter du kråmen torka täcker det bra, ska du dra lines direkt efter skulle jag inte rekommendera Montana Black.
Citera
2015-03-07, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penis123kapad
Akrylspray Liquitex, har någon erfarenhet av dessa cans? detta är det ända jag kan få tag på i min bondehåla

Fungerar skitbra! Brukar dock kosta runt hundringen styck så inte direkt värt att betala för dem.
Citera
2015-03-10, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Finns inget bra sätt att svara på den frågan. Montana Cans Black täcker på Molotows chrome - hur bra den gör det har med en mängd andra faktorer att göra.
Soft svar, reflekterade du om ditt inlägg fyllde någon funktion eller har du bara en pinne uppkörd i analen?
Citat:
Ursprungligen postat av wobba911
Låter du kråmen torka täcker det bra, ska du dra lines direkt efter skulle jag inte rekommendera Montana Black.
Schysst, någon som vet hur mtn94 och hardcore burkarna är jämfört med montana black? (tryck, täckningsförmåga på torr yta i kallt/varmt klimat i Sverige osv...)
Citera
2015-03-11, 02:05
Medlem
Citat:
Soft svar, reflekterade du om ditt inlägg fyllde någon funktion eller har du bara en pinne uppkörd i analen?
Jag är inte ute efter att ge "softa svar", men om du är ute efter "softa svar" kanske du borde lära dig att formulera frågor på ett sätt som kräver lite mer erfarenhet än ett år i förskolan.

Citat:
Schysst, någon som vet hur mtn94 och hardcore burkarna är jämfört med montana black? (tryck, täckningsförmåga på torr yta i kallt/varmt klimat i Sverige osv...)
Montana Colors Hardcore har högst tryck, därefter Montana Cans Black och sedan Montana Colors 94. Täckningsförmågan är snarlik beroende på kulör och Hardcore-version. Montana Cans Black har alltid haft ett rykte att prestera bättre i kallare väder än vad Montana Colors 94 och Montana Colors Hardcore gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in