2015-09-01, 23:36
Medlem
TimmuTyrners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
kalligrafi antagligen, burken är till för tags och inget annat.

Kalligrafi var ordet jag sökte!

Citat:
Ursprungligen postat av Rapparen09
Vad tänkte du använda till?

Ultra wide ska vara för stora och snabba kromare, har fylllt 15 meters på 5 minuter eller även mindre.

runda ska tydligen vara för att fylla snabba lines .

Tänkte du för att bomba så råder jag dig att köra med någon annan burk, ultra wide tar slut jätte snabbt, det känns som bortkastat färg för bombing.

Du kan göra en kombination av montana k750 + astro fat, då får du något stort kanske i nästan samma nivå som ultra wide.

Men som sagt burkarna tar slut skit snabbt, kanske dom är slut på 2-3 tags

Vill liksom göra stora feta tags fast med runda linjer om du förstår, är extremt dålig på att formulera mig.

Citat:
jag tror han menar på linjen alltså transversal linjer gillar han inte, och han vill ha runda feta tags på samma nivå som transverals från ultrawide.

transversal gör typ 40-60cm linjer , blir nog svårt att få något sådär bred med något annat.

Exakt så jag menade!
Men tack för svaren allihopa
Citera
2015-09-02, 21:31
Medlem
Citat:
testa andra caps, brukar inte ha problem med NY fat på spanska burkar, du kanske har fått någon burk som var dålig, lägg klagomål på deras kundtjänst :P.

kanske din cap var fel med, spanska burkar är dom mäst pålitliga.

Det är som om världen har glömt bort gamla Hardcoreburkarna... Gamla caps tills mtn hardcore borde funka fenomenalt! Ska köpa ett par speeds och testa själv.
Citera
2015-09-03, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Det är som om världen har glömt bort gamla Hardcoreburkarna... Gamla caps tills mtn hardcore borde funka fenomenalt! Ska köpa ett par speeds och testa själv.

Jag har inte testat speeds än så kan verkligen inte säga direkt.

Men med tanken att dom ska vara högtryckt så kan dom vara som gamla hardcores, Rusto Fat funkade perfekt utan få några droppar.

Men på gamla så rann det pågrund av högtrycket, det är så stortryck att färgen klumpar inne på capsen och det måste komma ut någonstans, så mer färger trycker ut det liggandes innuti.

Och varför blir det så?, för liten hål på caps, rusto bör funka fint tror jag, eller testa med astro fats hur det går.

Men jag har hört goda resultat iaf från speeds, är dom som gamla hardcores så blir man glad , har endast köpt k750 burkar sist för trycket, det är så jävla najs med fina formade flare tags där capsen syns sen är det bara svart och vit så det är lite tråkigt där

Jag ska handla nästa vecka har bara varit lat att dra till butiken har tillräckligt med burkar i källaren några våningar ner med hissen är mycket närmare haha
Senast redigerad av Rapparen09 2015-09-03 kl. 13:02.
Citera
2015-09-03, 13:28
Medlem
Någon som vet hur lång tid det brukar ta för streetcorner att skicka beställningar? Beställde kring 40 burkar igår på morgonen med faktura.

Jag skickade även ett mejl och bad dem lägga till några grejer i beställningen som jag glömde, vilket de även inte svarat på.
Citera
2015-09-03, 17:29
Bannlyst
inge aning, highlits e rätt sega iaf..
Citera
2015-09-03, 23:57
Medlem
De skickade burkarna, men svarade inte på mitt mejl där jag bad de lägga till några grejer jag glömde i ordern...
Citera
2015-09-04, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
De skickade burkarna, men svarade inte på mitt mejl där jag bad de lägga till några grejer jag glömde i ordern...

Har själv beställt från streetcorner. Tog 3 veckor innan jag fick mina burkar...
Citera
2015-09-04, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klottrig
Har själv beställt från streetcorner. Tog 3 veckor innan jag fick mina burkar...

Samma här!
Citera
2015-09-04, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klottrig
Samma här, fast då tog det ÖVER 2 månader, trodde jag blivit blåst (!!) Men det var i samband med ägarbyte.
Däremot så svarade de heller inte då på mail men efter intensivt spammande så fick jag svar. 2 jävla månader och inte en burkjävel som kompensation trots att de utlovat detta.
Nej fyfan, aldrig mer streetcorner, tacka vet jag urbnarts och flame!

EDIT: Kan tillägga att det inte rörde sig om 15 cans utan en större order på ett par tusen.
Citera
2015-09-07, 13:35
Medlem
Inget svar på mina mejl heller... Varför har de ingen kundtjänst man kan ringa? Känns otroligt oseriöst detta.
Citera
2015-09-07, 18:41
Medlem
Luffare som styr skiten..
Citera
2015-09-07, 20:02
Medlem
Tog bara streetcorner för att de erbjöd betalning med faktura. Blir urbanarts för hela slanten nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in