2013-02-14, 08:22
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Inget att ha enligt mig, möjligtvis till tavlor eller liknande saker - men då finns det inget som säger att man inte hellre kan köpa vilken annan sprayfärg som helst för runt 30 kr istället. Att betala c:a 100 kr mer för sprayfärg som inte luktar och har en airbrush-känsla är inget jag rekommenderar. Jag fick testa ett ex. och jag blev helt enkelt inte imponerad.
Hade det på känn..
Citera
2013-02-14, 11:09
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Inget att ha enligt mig, möjligtvis till tavlor eller liknande saker - men då finns det inget som säger att man inte hellre kan köpa vilken annan sprayfärg som helst för runt 30 kr istället. Att betala c:a 100 kr mer för sprayfärg som inte luktar och har en airbrush-känsla är inget jag rekommenderar. Jag fick testa ett ex. och jag blev helt enkelt inte imponerad.
duger dessa burkar till tags? tänkt främst leka runt lite på skoj med något som går att tvätta bort enkelt. eller är ventilsystemet helt vrickat jämfört med vanliga burkar?
Citera
2013-02-14, 12:38
Medlem
De är inte "enkla att tvätta bort", de är permanenta när de torkat precis som alla andra sprayburkar.
Citera
2013-02-14, 14:53
Medlem
jagluktarketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
De är inte "enkla att tvätta bort", de är permanenta när de torkat precis som alla andra sprayburkar.
borde väl vara en skillnad? uni posca är enklare att ta bort en montana fluid och fluid är baserat på alkohol medans posca är vattenbaserat.
synd i sådana fall.
Citera
2013-02-14, 15:07
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagluktarketchup
borde väl vara en skillnad? uni posca är enklare att ta bort en montana fluid och fluid är baserat på alkohol medans posca är vattenbaserat.
synd i sådana fall.
om du vill kunna tvätta bort så köp chalk spray.
Citera
2013-02-14, 15:16
Medlem
Mr.patss avatar
Någon som vet om corrostabils Body special duger? Är det färg i dom ?!?!
Senast redigerad av Mr.pats 2013-02-14 kl. 15:32.
Citera
2013-02-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Någon som vet om corrostabils Body special duger? Är det färg i dom ?!?!
Är det denna du tänker på?

CORROSTABIL BODY SPECIAL
Citera
2013-02-14, 18:16
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Då är det nog inte kallt hos dig för Henxs-burkarna kukar ur fullkomligt i kyla.
brukar hamna ner på -30 rätt ofta så lite kyligt är det! fast kanske bara haft tur med de här burkarna?
Citera
2013-02-14, 20:47
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Är det denna du tänker på?

CORROSTABIL BODY SPECIAL
japp
Citera
2013-02-15, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Ni som testat Liquitix (troligtvis ingen), fördelar och nackdelar med dem? Ska användas inomhus!

Här får man?
Citera
2013-02-15, 11:48
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paylen
Här får man?
Ska måla inomhus, Här Får Man har ju sin vägg utomhus men den är tyvärr stängd just nu.
Citera
2013-02-15, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
Ska måla inomhus, Här Får Man har ju sin vägg utomhus men den är tyvärr stängd just nu.

Trodde du visste vad jag mena men skit samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in