2012-06-28, 17:01
Medlem
gonzorockers avatar
unoosw
Känns troligare att färgen inte är tillräckligt skakad och därför klumpig?

Montana ultra-wide såg riktigt trevlig ut
Citera
2012-06-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMannen
Får testa det, om det inte fungerar kan man ju alltid spränga den så att färgen flygar på valfri byggnad.

Ja, så kan man göra.. men det funkar..
Citera
2012-06-28, 18:01
Medlem
var ute igår och körde med clash burkar, blev verkligen förvånad över att dom var så bra med tanke på hur billiga dom var men grönt täckte väldigt dåligt men annars var dom väldigt sköna. vad tycker ni om flame? är det värt att köpa?
Citera
2012-06-28, 20:13
Medlem
pussyjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fresco-Crew
var ute igår och körde med clash burkar, blev verkligen förvånad över att dom var så bra med tanke på hur billiga dom var men grönt täckte väldigt dåligt men annars var dom väldigt sköna. vad tycker ni om flame? är det värt att köpa?

vart köper du dina clash å flame burkar?
Citera
2012-06-28, 20:21
Medlem
blabla-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fresco-Crew
Jag skulle säga att Flame och Ironlak är samma skit. De luktar gott och är sköna att måla med osv. problemet är att många kulörer täcker dåligt och färgen bleks snabbt av solen. Jag tycker att Clash är mycket bättre.

Allvarligt, de tillverkas bergis i samma fabrik.
Citera
2012-06-28, 22:08
Medlem
jag köper dom från geezers en finsk graffiti shop eftersom att jag bor på Åland jo jag föredrar nog clash efter molotow och montana men det är ju lite pris skillnad också
Citera
2012-06-28, 22:21
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blabla-

Allvarligt, de tillverkas bergis i samma fabrik.
Samma med Fresh Paint. Citat från James från Oinkartltd ''We can't say weather it was the same factory, or an extremely similar factory to Ironlak''
Citera
2012-06-29, 01:08
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonzorocker
unoosw
Känns troligare att färgen inte är tillräckligt skakad och därför klumpig?

Montana ultra-wide såg riktigt trevlig ut
självklart händer det ofta men det jag sa är sant. minns inte om det var han från art-primo eller han från oink art men någon av dem nämnde det och jag har själv kollat upp det och i vissa fall stämmer det.
Citera
2012-07-11, 18:52
Medlem
Anderrssss avatar
Hur står Clash och Kobra i förhållande till MTN94 (störtsköna) och vanliga montana black?
Citera
2012-07-12, 10:30
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Hur står Clash och Kobra i förhållande till MTN94 (störtsköna) och vanliga montana black?
Kan minnas att jag älskade clash en gång i tiden, men de suger verkligen skithårt såfort det blir en minus ute.
Citera
2012-07-12, 15:20
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Kan minnas att jag älskade clash en gång i tiden, men de suger verkligen skithårt såfort det blir en minus ute.

Då får jag köpa ett parti innan det blir kallt.. Vart får man tag på de?
Citera
2012-07-12, 21:12
Medlem
behöver kannor underhållning?

Jag har ett 50-60 tal kannor hemma och dem har stått oanvända ett bra tag. När jag nu för några dagar sedan skulle använda några hade färgen liksom tjocknat och var oanvändbara. Beror detta på att dem är för gamla eller något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in