2012-01-27, 22:16
Medlem
Någon som testat "Kobra low"? Körde med en vit och en svart av den sorten idag och färgen täckte ingenting, den syntes knappt? gick knappt att skissa upp målningen med den. Sämsta jag någonsin kört med...
Hänt samma sak för någon annan eller var de bara fel på mina cans?
Citera
2012-01-27, 23:15
Medlem
graffsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montanaburken
WUFC eller Cope2.
och dom är ju inte upptagna heller
Citera
2012-01-27, 23:42
Medlem
unoosws avatar
http://www.youtube.com/watch?v=K87mdmj1iWQ

kan nån berätta vart man kan få tag i en sån där sprut-grej ligisd använder, vore rigtig fett
Citera
2012-01-28, 00:03
Medlem
Vilken affär som helst som har trädgårdsprylar. Mitt favoritbrölklipp förresten.
Och det här: http://www.youtube.com/watch?v=lAp1n3rwPVw
Citera
2012-01-28, 00:12
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Vilken affär som helst som har trädgårdsprylar. Mitt favoritbrölklipp förresten.
Och det här: http://www.youtube.com/watch?v=lAp1n3rwPVw
tackar! är det utspädd färg som gäller eller kan jag använda lite av all förbannad jävla bläck jag har?
Citera
2012-01-28, 00:28
Medlem
Dödsbläck funkar nog bra men utspädd färg funkar också, måste bara vara riktigt tunn och ordentligt blandad.

Känns lite slösigt om det är dyrt bläck förresten men om det bara är billig/rackad skit så kör på.
Senast redigerad av Kanylballe 2012-01-28 kl. 00:31.
Citera
2012-01-28, 00:43
Medlem
unoosws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
Dödsbläck funkar nog bra men utspädd färg funkar också, måste bara vara riktigt tunn och ordentligt blandad.

Känns lite slösigt om det är dyrt bläck förresten men om det bara är billig/rackad skit så kör på.
har flera liter skitbläck som jag ''kommit över'', kan väl blanda ihop det till nått dugligt och pröva annars är det lite skoj att fylla blomsprutor med rinnigt bläck.
Citera
2012-01-28, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k3ff0
Någon som testat "Kobra low"? Körde med en vit och en svart av den sorten idag och färgen täckte ingenting, den syntes knappt? gick knappt att skissa upp målningen med den. Sämsta jag någonsin kört med...

Aldrig testat dem, men vanliga kobra har bra pigment så det borde bara vara trycket som är skillnad.. Kan det vara så att kannorna var dåligt skakade eller nerkylda, eller har du helt enkelt råkat köpa transparent?
Senast redigerad av Jon72 2012-01-28 kl. 12:27.
Citera
2012-01-28, 12:54
Medlem
N4ugh7yb0Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Fyllde den dina hålrum bra?
haha nej de är vanlig färg..hahaa men de hände igår så jävla pinsammt blev fett förvirrad råkade ta den rödgröna tunnflytande rostskydd man blir så jävla besviken på sig själv då som en kompis han var yberstekt och råkade racka 10 klarlack
Citera
2012-01-28, 14:02
Medlem
dampungeEs avatar
Går belton över molotow burner chrome?
Citera
2012-01-28, 14:07
Medlem
Montanaburkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dampungeE
Går belton över molotow burner chrome?
Troligen inte om kromen inte torkat först men jag tror nog det funkar om du först fyller krom, kör bakgrund och sedan outlines.
Citera
2012-01-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k3ff0

Låter som du kört med dom två transparenta Low burkarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in