Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-13, 21:10
  #1
Medlem
Dc3Rs avatar
Tja.

Varje gång jag startar utorrent blir allting vitt, gör jag rutan för torrentinfo större, så står det fortfarande inget där, men det kommer upp "spår" där den har varit, kan bifoga en bild.

CPUn loadar ca 50% på båda kärnorna när utorrent är uppe, minimerar jag går den ner till ca 5% igen.

Bild: http://data.fuskbugg.se/skalman01/utorrentfail.jpg [hires]

Har provat att installera om, men hittar inte configfilerna osv, idéer på vad det kan vara?
Citera
2009-01-13, 21:34
  #2
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dc3R
Tja.

Varje gång jag startar utorrent blir allting vitt, gör jag rutan för torrentinfo större, så står det fortfarande inget där, men det kommer upp "spår" där den har varit, kan bifoga en bild.

CPUn loadar ca 50% på båda kärnorna när utorrent är uppe, minimerar jag går den ner till ca 5% igen.

Bild: http://data.fuskbugg.se/skalman01/utorrentfail.jpg [hires]

Har provat att installera om, men hittar inte configfilerna osv, idéer på vad det kan vara?


Blir det alltid så, eller kan du få igång den genom att starta om de några gånger?
Citera
2009-01-13, 22:06
  #3
Medlem
Dc3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Blir det alltid så, eller kan du få igång den genom att starta om de några gånger?

Varje gång.
Citera
2009-01-13, 23:05
  #4
Medlem
har du testat att ominstallera? testat ta bort alla torrents och lägga till dom igen?
utorrent är bland den vänligaste, så det borde defenitivt inte vara såhär vilken dator du än har.
Citera
2009-01-14, 12:21
  #5
Medlem
Dc3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
har du testat att ominstallera? testat ta bort alla torrents och lägga till dom igen?
utorrent är bland den vänligaste, så det borde defenitivt inte vara såhär vilken dator du än har.

Får ju inte ens upp en lista över alla torrents. :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback