2009-02-01, 22:27
Citat:
Sagt av Ebba på Face... Gud vad hon hyllar sig själv- "Hej alla mina gamla och nya vänner! Nu är jag så himla utmattad eftr allt som varit, i dag skall jag spendera dagen tillsammans med min man och mina 3 rottweilrar Moa, Balder och Saga. Skall samla kraft inför mitt uppdrag i Thailand. Gud vad ni har kämpat allihopa!! OM något händer mig där nere vet jag att jag kan luta mig lugnt tillbaka och vänta tills det tunga artilleriet anländer. Vad skulle jag göra utan er? TACK för ni stöttat mig i denna nästan maniska idè om att jag skall rädda Sofie, TACK för att ni trott på mig och insett allvaret. På planet ner skall jag bara gråta ut alla känslor jag haft inom mig som jag bara trängt bort när jag fokuserat på målet. Sen skall jag sova också.. Ann! Väck mig när mat-brickan kommer och när vi skall fylla i vad vi skall ha från tax-free.... STOR kram till er alla från ebba, ps. jag rapporterar från Thailand"
Ursprungligen postat av kramdjur
Eftersom BoISaren tydligen är medlem i en konkurerande MC-klubb och inte tyckte om att en med endast två bokstäver i namnet diskuterades här så omformulerar jag mitt inlägg så att jag kan få fram sakfrågan utan att nämna berörda MC-klubb vid namn:
Sofies vänner under ledning av hennes tidigare handledare Ebba organiserar en insamling för att hjälpa henne, pengarna ska gå till advokatkostnader och böter samt ev borgen om de får in tillräckligt mycket. På Lördag kväll (i kväll) hålls en insamlingsfest i Göteborgstrakten i en lokal som de har fått låna från en förening.
Sofies vänner under ledning av hennes tidigare handledare Ebba organiserar en insamling för att hjälpa henne, pengarna ska gå till advokatkostnader och böter samt ev borgen om de får in tillräckligt mycket. På Lördag kväll (i kväll) hålls en insamlingsfest i Göteborgstrakten i en lokal som de har fått låna från en förening.
Den 29/1 hade dom fått in 3450:- Saknas 95.550:-....