2011-03-03, 12:05
Citat:
Ursprungligen postat av kvasifilosof
Okej nu har jag skrivit mitt Cv och personligt brev såhär ser det ut
N****
Address:*****
Postnummer: *****
Telefonnummer:07*******
Hemtelefon: *******
Email: n********
Personnummer: ********
Mitt namn är N***** och jag skriver till er då jag är intresserad utav att arbeta hos er. Jag börja sommarjobba när jag var 16 år och har forsatt med de tills nu. Därför vet jag att de är enormt viktigt att prestera sitt bästa på arbetetet och att alltid komma i tid. Jag fick beröm från min förra arbetsgivare för att jag jobba hårt.
Man utvecklas som människa när man har ett jobb så de är viktigt för mig att ha de. Om jag stötter på något problem försöker jag lista ut vad det är därefter gå till någon som vet. Jag gillar inte att vara sysslolös så om jag inte har arbete så hittar jag sätt att vara produktiv på.
Är bra på att samarbeta men har inget imot enskilt arbete. Jag är riktigt stolt över mitt MVG i projektarbete. Jag och två av mina klasskamrater byggde en självgående robot.
På fritiden gillar jag att läsa, lyssna på musik samt spela spel. Är en kulturell person. Dessutom går jag långa promenader med min hund. På vinter åker jag skriskor och långfärdsskidor.
Är jag den ni söker? Hör av er, tack i förhand.
Är de bra inte för kort eller så ? Jag tror jag tog med det som räknas
Och här cvet:
Curriculum Vitae
Namn: N*****
Ålder: 20
Postnummer:*****
Telefonnummer:07*****
Email:n*****
Adress: N*******
Yrkeserfarenhet:
2007-2010, Arbetade jag som industri-sanerare på ***** i stockholm. Under mina skollov så hoppade jag in när de behövdes.
Utbildning:
2007-2010, ******* Gymnasium, Teknik inriktning ingenjör
Behörighet till Körkort B
Språk:
Svenska, Engelska, Tal och Skrift
Finska, Tal
Övrigt:
Grundlägande Datorkunskaper i:
CAD
Programering(Pascal)+Basic Stamp
Microsoft Office
Webbdesign
Produktansvarig i UF-företag
Referenser:
J**** S******i, *****, 07*******
Vad tycks?
N****
Address:*****
Postnummer: *****
Telefonnummer:07*******
Hemtelefon: *******
Email: n********
Personnummer: ********
Mitt namn är N***** och jag skriver till er då jag är intresserad utav att arbeta hos er. Jag börja sommarjobba när jag var 16 år och har forsatt med de tills nu. Därför vet jag att de är enormt viktigt att prestera sitt bästa på arbetetet och att alltid komma i tid. Jag fick beröm från min förra arbetsgivare för att jag jobba hårt.
Man utvecklas som människa när man har ett jobb så de är viktigt för mig att ha de. Om jag stötter på något problem försöker jag lista ut vad det är därefter gå till någon som vet. Jag gillar inte att vara sysslolös så om jag inte har arbete så hittar jag sätt att vara produktiv på.
Är bra på att samarbeta men har inget imot enskilt arbete. Jag är riktigt stolt över mitt MVG i projektarbete. Jag och två av mina klasskamrater byggde en självgående robot.
På fritiden gillar jag att läsa, lyssna på musik samt spela spel. Är en kulturell person. Dessutom går jag långa promenader med min hund. På vinter åker jag skriskor och långfärdsskidor.
Är jag den ni söker? Hör av er, tack i förhand.
Är de bra inte för kort eller så ? Jag tror jag tog med det som räknas
Och här cvet:
Curriculum Vitae
Namn: N*****
Ålder: 20
Postnummer:*****
Telefonnummer:07*****
Email:n*****
Adress: N*******
Yrkeserfarenhet:
2007-2010, Arbetade jag som industri-sanerare på ***** i stockholm. Under mina skollov så hoppade jag in när de behövdes.
Utbildning:
2007-2010, ******* Gymnasium, Teknik inriktning ingenjör
Behörighet till Körkort B
Språk:
Svenska, Engelska, Tal och Skrift
Finska, Tal
Övrigt:
Grundlägande Datorkunskaper i:
CAD
Programering(Pascal)+Basic Stamp
Microsoft Office
Webbdesign