Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-11, 17:51
  #1
Avstängd
PearSauces avatar
Som sagt. Jag har rökt brunt, Vet inte vad för slags brunt men polaren bjöd mig på det 2 dagar irad. Men jag kände mig bara full för övrigt. Medans polaren var helt borta. Är detta normalt? Eller var det bara vanligt skit röka?
Citera
2009-01-11, 18:44
  #2
Avstängd
Kekambass avatar
Är du säker på att ni tål lika mkt?
Finns ju olika sorter indica och sativa(rätta mig gärna om jag har fel)
"uppåt och neråt" alla svarar ju olika på olika sorter

Rök mer
Citera
2009-01-11, 18:45
  #3
Avstängd
PearSauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Är du säker på att ni tål lika mkt?
Finns ju olika sorter indica och sativa(rätta mig gärna om jag har fel)
"uppåt och neråt" alla svarar ju olika på olika sorter

Rök mer


Hehe.. Tror det var neråt faktiskt, Började gäspa o grejjer. och blev allmänt dryg Men man kanske ska röka lite mer då. Har ju nästan en 2:a kvar skulle jag tro
Citera
2009-01-11, 18:57
  #4
Avstängd
PearSauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GullyFoyle
Du har rökt starksprit och är full!Ett jävla sätt,detta,gå nu och lägg dig,hör av dig när du nyktrat till.mvh Partiet För Totalt Krig



Vadå rökt starksprit?! Jag är inte onykter. detta hände i fredags och i lördags, Jag vill bara veta om det där är "effekterna" av brunt. Att känna säg full?

Edit:

Han som bjöd mig sa att det kallades Bubbel. Varför vet jag inte.
__________________
Senast redigerad av PearSauce 2009-01-11 kl. 19:04.
Citera
2009-01-11, 19:09
  #5
Medlem
Impulse202s avatar
Njä, i början kan man känna så.. Eftersom kroppen inte "vet" hur den ska reagera ännu, tror det har att göra med receptorerna inte är vana.. Fast det är bara min egen teori.

Var det första gången du rökte så kan jag glädna dig med att du inte var spec stenad, men det kommer.. Ett par kvällar till så är du lika lost som vi andra.


Skulle jag förklara effektarna/känslan av brunt (vilket är oerhört svårt, samt individuellt), så skulle jag påstå att allt blir "dovt". Dvs känslor, ljud, uppfattning, samt en lätt yrsel och nästan noll närminne.
Citera
2009-01-11, 19:12
  #6
Avstängd
PearSauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulse202
Njä, i början kan man känna så.. Eftersom kroppen inte "vet" hur den ska reagera ännu, tror det har att göra med receptorerna inte är vana.. Fast det är bara min egen teori.

Var det första gången du rökte så kan jag glädna dig med att du inte var spec stenad, men det kommer.. Ett par kvällar till så är du lika lost som vi andra.



Det var cirka fjärde gången jag rökte. Och aldrig känt så förut. Dom andra gångerna har jag blivit helt lost.
Det är därför jag undrar om det bara är vanligt skit röka...
Väldigt besviken om det visar sig vara skit röka. Ska röka imorgon med. Har somsagt cirka en 2:a kvar.

Får väll puffa resten imorgon..
Citera
2009-01-12, 03:50
  #7
Medlem
SilverPressens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PearSauce
Vadå rökt starksprit?! Jag är inte onykter. detta hände i fredags och i lördags, Jag vill bara veta om det där är "effekterna" av brunt. Att känna säg full?

Edit:

Han som bjöd mig sa att det kallades Bubbel. Varför vet jag inte.



Någon som vet något mer om detta "bubbel" verkar ju vara ett hasch som ger ett ganska så sjukt rus! =O
Citera
2009-01-12, 05:57
  #8
Medlem
lunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverPressen
Någon som vet något mer om detta "bubbel" verkar ju vara ett hasch som ger ett ganska så sjukt rus! =O
Jag har rökt en del bubbel i mina dagar och jag tycker inte att det är något speciellt jämnfört med "vanligt" standard-brunt. Men det är mitt tycke Men det är helt klart värt att pröva !
Citera
2009-01-12, 17:47
  #9
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunken
Jag har rökt en del bubbel i mina dagar och jag tycker inte att det är något speciellt jämnfört med "vanligt" standard-brunt. Men det är mitt tycke Men det är helt klart värt att pröva !
Provat riktigt bubbel? Är ju en rätt rejäl "förädlingsprocess", så det borde vara mycket starkare.
Citera
2009-01-12, 23:01
  #10
Avstängd
PearSauces avatar
Alltså.. Rökte upp allting idag, Och kände lite mer än vad jag gjorde dom andra 2 dagarna jag rökt det. Men det var fortfarande samma "Effekt".

Riktigt tråkigt tycker jag.
Citera
2009-01-13, 04:10
  #11
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PearSauce
Alltså.. Rökte upp allting idag, Och kände lite mer än vad jag gjorde dom andra 2 dagarna jag rökt det. Men det var fortfarande samma "Effekt".

Riktigt tråkigt tycker jag.

Låter verkligen som skitröka i sådant fall... Är man helt clean kan man bli "ganska" väck på dåligt röka med 1a holken, sen blir det bara sämre och sämre effekt till den grad att man kan röka och fortf göra bankärendena direkt efteråt. Då är det bara sorgligt..
Citera
2009-01-13, 14:15
  #12
Avstängd
PearSauces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulse202
Låter verkligen som skitröka i sådant fall... Är man helt clean kan man bli "ganska" väck på dåligt röka med 1a holken, sen blir det bara sämre och sämre effekt till den grad att man kan röka och fortf göra bankärendena direkt efteråt. Då är det bara sorgligt..


Mjo. Får sluta köpa av den där kranen. Försöka leta på en själv. Eller odla eget?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback