Citat:
Ursprungligen postat av darko
Lysande tv-underhållning! Armand är en värdig vinnare. Otroligt skön lirare som jag hade mina tvivel om innan tävlingen startade. Jag trodde han skulle vara den där tuffa macho invandrarkillen som inte alls skulle komma överens med alla lugna och mesiga svenskar. Men fan vad fel jag hade, Armand kom överens med alla och det verkar som att alla uppskattade honom.
Det som gör mig mest glad är att Stefan "tönten" Holm fick sig en rejäl knäpp på näsan i och med att han åkte ut relativt tidigt. Jag tål inte den personen, jag gör bara inte det. Han tror verkligen han är så jävla överlägsen och bäst på allt. Lite aspergers syndrom över killen med tanke på hans svagheter på det sociala planet. Men kul att han kom överens med den andra aspergerskillen Tomas Gustafsson. Sjukt töntiga personer båda två. En annan sak som gör mig glad är att bitterfittan Ulrika Knape också åkte ut tidigt. Sällan ett leende på läpparna och det verkar som att hon har en zucchini uppkörd i röven jämt och ständigt.
Jag vill ha en ny säsong nu! Ingemar Stenmark skulle vara kul att se. Han imponerade stort i den där tvserien på trean. Vad fan hette det nu igen, superstars?
Armand va väl precis som dina föreställningar innan. Kaxig invandrarkille, extremt jobbig att höra på, mycke att säga men aldrig något intressant eller tänkvärt. Man är väl olika men jag skulle få ut oändligt mycke mer av att umgås med mera inteligenta typer som Gustafsson och Holm. Holm må ha sina nörd-sidor men han visar att han är skärpt i alla samanhang och blir aldrig ointressant. Att du sen kallar båda för Aspbegers-offer ärj u bara stört. Sjöberg körde med en påklistrad fasad som bara tyder på låg självkänsla. Brolin är ju inte direkt heller känd för att ha alla hästarna hemma när det kommer till folkbildning. (läser aldrig böcker snacket) ( cad Sveriges president heter) Men visade iaf på en bahaglig värme och social förmåga på ett överaskande positivt sett.