2011-04-01, 01:20
Moderator
Dr Kings avatar
Att Limpar inte är den skarpaste kniven i lådan känner man ju till. Det står väl mellan honom och Jonny Bråttom om vem som är Sveriges mest korkade fotbollsspelare genom tiderna.

Robban Prytz har en unik dialekt som han är helt ensam om att ha. Någon konstig blandning av skånska och skotska. På ålderns höst har han också fått en sluddrighet som gör att han nästan låter utvecklingsstörd när han pratar.

Finns det någon rättvisa i det hela bör segern i årets säsong stå mellan Stenis och Hanna Ljungberg. Tyvärr misstänker jag väl dock att många av de andra kommer att se Stenis som ett hot och att han kommer att hamna i duellen många gånger.

Pekka Lindmark måste ju vara den mest otränade personen som varit med i detta program hittills. Han skulle kunna gå ner 20 kg och ändå vara överviktig.
Citera
2011-04-01, 09:14
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Att Limpar inte är den skarpaste kniven i lådan känner man ju till. Det står väl mellan honom och Jonny Bråttom om vem som är Sveriges mest korkade fotbollsspelare genom tiderna.

Robban Prytz har en unik dialekt som han är helt ensam om att ha. Någon konstig blandning av skånska och skotska. På ålderns höst har han också fått en sluddrighet som gör att han nästan låter utvecklingsstörd när han pratar.

Finns det någon rättvisa i det hela bör segern i årets säsong stå mellan Stenis och Hanna Ljungberg. Tyvärr misstänker jag väl dock att många av de andra kommer att se Stenis som ett hot och att han kommer att hamna i duellen många gånger.

Pekka Lindmark måste ju vara den mest otränade personen som varit med i detta program hittills. Han skulle kunna gå ner 20 kg och ändå vara överviktig.

Påminner mig lite om Jonas Bergqvist som har en extrem blandning av skånska och dalmål. Skitkul att lyssna på
Citera
2011-04-02, 18:44
Medlem
Elgbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strutten
Jag har av en bekant med insyn i produktionsbolaget fått höra en spoiler om vem som vinner. Detta meddelades med fullständigt pokerface, och kan lika gärna vara lögn som sant. Jag sätter det dock under dubbla spoilertaggar för de som inte vill veta. Och kommentera nu för fan inte detta utan spoilertaggar!

Det spelar ingen roll om man läser din spoiler, personen i fråga, som du skrivit
där, hade 99% av alla som ser på programmet gissat på ändå.
Vem som helst kan gå ut med samma uppgifter som du gjort
utan att man behöver klassa det som en "chansning".

Det är högst sannolikt att du får rätt, så välkommen åter
och säg "vad var det jag sa"..
Men jag tror inte ett skit på att du känner någon "med insyn i produktionsbolaget"
som yttrat slutresultatet till dig.
Citera
2011-04-03, 19:59
Moderator
Dr Kings avatar
Dags för nytt avsnitt. Jag tror att det kommer att stå mellan Kenny Bräck och Robban Prytz om vem som får lämna ikväll.
Citera
2011-04-03, 20:07
Medlem
hahaha bra kub, Scott

Fan Stenmark tar de där också.
Senast redigerad av BodenSwe 2011-04-03 kl. 20:12.
Citera
2011-04-03, 20:12
Medlem
Satan i gatans avatar
Sicken övermänniska han är, Stenis.
Citera
2011-04-03, 20:22
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan i gatan
Sicken övermänniska han är, Stenis.

Han vinner fan allt!

Viktigt för Prytz att klättra ett par pinnar.
Citera
2011-04-03, 20:24
Medlem
carlan85s avatar
Haha gött att dom hade med när Pekka välte målburen....legendariskt
Citera
Medlem
tacts avatar
Pekka är ju så jävla underbar!!!!!!!!!
Citera
Medlem
SureBets avatar
den här tävlingen borde väl evy palm vara bra på, de brukar ha jävlig koll på tiden

edit: men det var de andra bra på också
Senast redigerad av SureBet 2011-04-03 kl. 20:30.
Citera
Medlem
Haha, fan va skön Pekka Lindmark är
Citera
2011-04-03, 20:25
Medlem
Vad är grejen med Sims-musiken??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto