2010-03-30, 20:53
Bannlyst
VILKET JÄVLA FIASKO!!!!!!!!!

Antiklimax när fettot lyckas ta sig till final i någon sjuk pulstävling...

Aldrig mer att jag tittar på MM.

SVT måste ha fått en hjärnblödning!

USELT!!!!
Citera
2010-03-30, 20:55
Medlem
Haha. "Once a champ, always a champ". Han har ju för fan aldrig varit en champ på riktigt.
Citera
2010-03-30, 20:56
Medlem
louise skulle ha varit i final. Nu tror jag att Armand hade vunnit ändå, men det känns ändå lite orättvist.
Citera
2010-03-30, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galafilifjonkan
Skulle jag "kanske" kunna,
klicka iaf inte på spoilern om ni vill veta vem som vinner.....

Suck, jag trodde hela tiden att "Thomas" syftade Brolin.
Citera
2010-03-30, 20:58
Medlem
harvey.dents avatar
SVT måste göra en bättre sluttävling nästa år. Att allt ska hänga på pulsen känns kasst.

Även nattduellen måste göras om. Lägg till flera grenar och låt den som blir utmanad få välja gren
Citera
2010-03-30, 20:59
Medlem
Katastrof. Jag tål inte Armand. Inte bara att han snackar skånska av värsta sorten, tål inte hans attityd, dock inte oförtjän finalåöats,

Men Louise har vunnit 11 deltävlingar. Johansson 0. Nu tog han sig till final bara av att göra det han brukar göra. Va väldigt lugn och allmänt kass. Vilket jävla misslyckande av SVT. Upplägget har varit dåligt innan men dehär sista avsnittet tog alla pris. Känns inte som jag kommer följa fler säsonger
Citera
2010-03-30, 21:01
Moderator
Dr Kings avatar
Louise var den moraliske vinnaren. Immun 4 gånger och seger i första finaltävlingen och klar ledning i den andra för att sedan åka dit på en flummig tävling i att få ner pulsen så fort som möjligt.
Citera
2010-03-30, 21:02
Medlem
runds avatar
Louise var den som förtjänade att vinna mest . Valrossen har bara flutit igenom hela tävlingen , dock så ger han aldrig upp och det ska han ha en eloge för .
Citera
2010-03-30, 21:02
Medlem
Måste vara typiskt svt att den som är bäst ska inte på nåt sätt ha fördel av det. Alla ska ha lika stor chans att vinna oavsett förmåga.
10 veckors tävlande visar sig såklart totalt betydelselöst då allt avgörs i vem som är bäst på att ligga och vila i en stol.
Citera
2010-03-30, 21:03
Medlem
Moff .. es avatar
Grattis Armand!
Citera
2010-03-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
Måste vara typiskt svt att den som är bäst ska inte på nåt sätt ha fördel av det. Alla ska ha lika stor chans att vinna oavsett förmåga.
10 veckors tävlande visar sig såklart totalt betydelselöst då allt avgörs i vem som är bäst på att ligga och vila i en stol.

Once a sosse-kanal, always a sosse-kanal. Alla ska med. Uppläggen har varir dåligt länge men det är när det blir sånna här orättvisa utafall som man verkligen blir förbannad på riktigt
Citera
2010-03-30, 21:06
Medlem
Brakkans avatar
Ni begriper ju ingenting. Att få ner pulsen snabbt är ett mycket tydligt tecken på vältränad kropp. Visst, osis för Louise att hon har hjärtproblem, men sånt där jämnar ut sig. Thomas Johansson har höjdskräck, Patrik Sjöberg ont i knäet, Tomas Brolin gillar inte vatten i öronen, och så vidare.

För övrigt fick jag pilska tankar när Louise klättrade uppför väggen och stönade - som av vällust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in