2019-03-11, 15:42
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Oavsett brott?
Efter hennes brott!
Citera
2019-03-11, 15:58
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Okej, så att efter strafftidens slut för olika brott ska man bedömas olika även om straffsatsen är lika?
Känns rätt teoretiskt då det är få deltagare i MM som dömts till fängelse för grovt dopingbrott eller annat dopingbrott med samma straffsats.
Citera
2019-03-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Lyckat att det första Laurén gör är att vresa upp fittan när hon slänger sig på sängen i shorts som är kortare än asiatpenis.

Ja hon visade en del vilket var trevligt. Jäkligt snygga ben och shortsen var av lagom längd tycker jag.
Citera
2019-03-11, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76

Riktigt kul att se Kjells video, måste vara glassigt att glida omkring och hoppa höjd i USA på det frigjorda 70-talet.

Ja sköna bilder från en säkert skön tid o plats.

Däremot nu något oskönt att se hur pojktafsar-Bosse håller sig framme då Kjelle hissas.
Citera
2019-03-11, 16:38
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk
Tanken på en all-inclusive i Grekland med tävlingar som man ändå kan skita i kan nog få de flesta att tänka sig att ställa upp.

Surt att inte Kjell tog herrekordet men hårt jobbat. Löjligt för övrigt att man får en chans till efter nattduellen.

Tror nog Salo kana åka till grekland alla dar i veckan året ut om han vill.
Nhl åren lär väl gett avtryck i bankkontot...
Citera
2019-03-11, 16:41
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
"Jag sparar mig till nästa gren" var hans förklaring till att hoppa av alla tävlingar. Ja, du sparar dig till nattduellen... Tycker det är dåligt att han fick poäng öht när han inte fullföljde tävlingarna, så var det väl inte förut?

Det är också rätt illa av SVT att slänga in Carolina Kluft - hon idrottar ju fortfarande. Rätt självklart att hon kommer vinna skiten, eller åtminstone komma tvåa.

Lauren var ju aktivt tills nyligen också medans killarna la av för flera år sedan, det har varit samma sak senaste åren. Antar att svt vill se en kvinna vinna.
Citera
2019-03-11, 19:02
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Är också lack över att Kjell inte blev peppad. Hur historiskt vore det inte med ett rekord som ägs av en 70-åring?

Jävla idioti.
Citera
2019-03-11, 19:17
Medlem
Igni-ferroques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahasapeemapetilon
Är också lack över att Kjell inte blev peppad. Hur historiskt vore det inte med ett rekord som ägs av en 70-åring?

Jävla idioti.

Produktionen var säkert lika jävla förvånade som övriga Sverige. Jag hade hakan nede i golvet, helt sanslöst bra av en man på 70 bast! Riktigt imponerande!

Sedan tyckte jag att alla deltagare verkade trevliga, förstår inte riktigt alla negativa känslor. Salo hade nog hoppats på att någon mer hade samma attityd som honom och mest ville softa och prata gamla minnen. Istället fick han ett gäng riktiga vinnarskallar i gruppen.

Får erkänna att jag hoppas Salo åker i nattduellen då de andra helt enkelt satsar mer!
Citera
2019-03-11, 19:26
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahasapeemapetilon

Jävla idioti.
2 ynka jäkla sekunder till så hade han haft rekordet och det hade varit såååå gott om en 70 åring hade haft det.
Varför peppade inte programledaren?

Damernas rekord innehas av Magdalena Forsberg tid: 12.59.08.
Hon var 45 år när hon slog det 2013.
Marita Skogum gav upp på tiden ca 11.38 när Kjelle hade gett sig. Hennes fokus var på att vinna tävlingen, men hade hon fått veta att hon var bara dryga minuten från att slå rekordet hade hon nog hållit ut en stund till. Hon är seg efter alla tusentals mil i skogen.

Herrarnas rekord är 11.35.04 men vem som har det vet jag inte
Kjelle gav upp efter 11.33... och lite till.

Bild på Kjell Isaksson när han ger upp med tiden i bild.
https://minfil.com/055442w1b0/M_starnas_m_stare_2019_Kjell_Isaksson_J_garvila_90 _grader_JPG
Senast redigerad av Timeout 2019-03-11 kl. 19:29.
Citera
2019-03-11, 22:16
Medlem
Nahasapeemapetilons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Produktionen var säkert lika jävla förvånade som övriga Sverige. Jag hade hakan nede i golvet, helt sanslöst bra av en man på 70 bast! Riktigt imponerande!

Absolut, absolut, jag tappade hakan också men faktumet att Mikael (programledaren, hette han så?) valde att inte integrera... för han var väl på plats och hade stenkoll på alla rekord.

Även om det var inte tillåtet, tycker jag ändå att han skulle lätt bryta den "professionella" rollen och peppa. Hade även lett till bättre tv.

Tänk er bara nyheterna... "EN 70-ÅRING TOG REKORDET I MÄSTARNAS MÄSTARE!"

Att han inte tog upp rekordet och informerade Kjell att han bara var 1 minut, 30 sekunder eller 10 jävla sekunder från att slå rekordet gör mig vansinnig.

Det här gör mig till och med argare än när de körde cliffhanger på duellen mellan Stenmark och Foppa.
Citera
2019-03-12, 07:21
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hade den stora SVT-produktionen gjort lite research hade den upptäckt att Salo är snudd på omöjlig att ha med i "lekprogram". Han var med i nåt program på trean (eller fyran) för nåt år sen - ett gäng fd hockeyproffs som hade re-union - och han var lika trulig då. Tror han kan lida av lite deppighet, vid sidan av en sannolik extrem blygsel. Vi får se om nåt sånt kommer fram, nån förklaring, för annars kan jag tycka att han mest tar upp plats för någon annan......
Citera
2019-03-12, 08:18
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
-

Det är också rätt illa av SVT att slänga in Carolina Kluft - hon idrottar ju fortfarande. Rätt självklart att hon kommer vinna skiten, eller åtminstone komma tvåa.
På tal om Klyftan så måste jag säga att jag var redigt imponerad över hennes magmuskler när de gjorde "pinntävlingen". Snacka om att vara genomtränad i varje fiber av kroppen.

Programmet finns på SVT-Play för den som ännu inte har sett det. Ett av SVT:s program som gör att jag tycker att det är värt att betala TV-skatten.
https://www.svtplay.se/mastarnas-mastare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in