Jag menade inte att hon tävlade fortfarande, men hon är ju väldigt aktiv. Hon är med i programmet "Duellen" där hon tävlar mot medspelare t.ex. Hon är i superfin form, och rent tekniskt så är hon kvalificerad för MM - men det känns ändå lite sisådär när hon tävlar emot 70-åriga gamla gubbar.
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag la till en edit på mitt inlägg. 2017 gjorde hon Duellen.
Det är många män i bra form som har varit med i programmet... men hon är ett hot mot alla män med sin fysik som är outstanding och det är kanske där problemet sitter
Huvudet på spiken. NewDeer är en klassisk kvinnohatare, så oerhört tröttsamt.
Kjell inledde rätt gnälligt får man säga men imponerande stort i jägarvilan. Väldigt synd att han inte fick nåt pepp om "fem sekunder så grejar du rekordet" etc. Hade varit honom väl unt.
Tommy Salo var ju förkyld, en riktig man-cold tydligen... Nej,men herrejisses vad usel han var i allt, bröt ju ett par grenar dessutom och det trodde jag skulle rendera i 0pinnar, nu lär inte just det spela någon roll i hans fall då han ändå lär sluta sist i gruppen.
Tråkigt att MM likt massa dokusåpor etc infört en andra chans, som dessutom går på nätet. Kan inget bara få vara en entimmesunderhållning på burken/vecka? Och givetvis skulle det, likt i alla svt program tjötas om den där j-a duoappen...
Jag hade hoppas att det här skulle bli en revansch för Tommy Salo, att han skulle bli folkkär eller nåt igen efter tabben mot Vitryssland. Istället förvärrar han bara sin image, jävla tjockis.