Citat:
Ursprungligen postat av
Xedome
Bara kvinnor kvar sista etappen på 90 grader. Sålunda bör det givetvis vara de som intervjuas efteråt och inte Sunneborn eller Foppa som blev utklassade av damerna i grenen. Uppenbart favoriserad av SVT. Tröttsamt.
Armand Kranzj och Malin Ewerlöf var inspirerande att se. Men klippen är alldeles för långa.
Hade inte varit glad att vara i samma lag som Johansson. Hur tänkte man där egentligen.
Klassisk feministisk kommentar. Ewerlöf fixade ett silver som främsta merit. Medioker.
Vad tyckte du om att damerna fick släpa på mindre vikt, jämlikt?
Johansson en fuskare, sjukt att mannen som inte kirrade 1p mot Karelin...
Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Jag som håller på kraftlaget är lite besviken. Utan Tomas att släpa på i tävlingarna skulle det gått mycket bättre

Men jag gillar honom som person. Min favorit är dock Armand. Vilken kille! Så målmedveten och explosiv och ändå så himla ödmjuk och fin

Hoppas de får tävlingar som passar dom bättre i nästa avsnitt.
Sunnerborn är ju bara en pajas, och Peters dryghet borde kapas lite.
Ingen i friidrott-gänget har ju några faktiska meriter. Foppa är den ENDA i gruppen med rediga meriter.
Ang. Arman: jag har tränat gym/kampsport på Enigheten i Malmö och Arman är ALLT annat än ödmjuk och fin - han är dryg som fan. Ett riktigt stolpskott.
I hindertävlingen hymlade han inte att de hade storleken mot sig. Han hade lika gärna kallat Thomas en fet jävla fuskande ankare.
Men så är AK, han vet när han ska bita sig i tungan men gör bort sig ändå.