2018-03-25, 21:09
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Va slitna friidrottstjejerna ser ut, de e väl inte ens 50?
Jag tycker de ser ut precis som under sina aktiva karriärer.
Citera
2018-03-25, 21:15
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Har Ewerlöf fuskat?
Minns att jag alltid tyckt illa om henne, dels då hon har visat fel attityd många gånger, dels för att hon ger ett intryck av att vara riktigt j-a korkad.
Nej!
Det var Tomas Johansson som åkte fast för doping 1984 (och sexköp 2009) Men han är å andra sidan känd för vara en intellektuell gigant.
Citera
2018-03-25, 23:07
Medlem
NewDeers avatar
Jag som håller på kraftlaget är lite besviken. Utan Tomas att släpa på i tävlingarna skulle det gått mycket bättre Men jag gillar honom som person. Min favorit är dock Armand. Vilken kille! Så målmedveten och explosiv och ändå så himla ödmjuk och fin Hoppas de får tävlingar som passar dom bättre i nästa avsnitt.

Sunnerborn är ju bara en pajas, och Peters dryghet borde kapas lite.
Citera
2018-03-26, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Bara kvinnor kvar sista etappen på 90 grader. Sålunda bör det givetvis vara de som intervjuas efteråt och inte Sunneborn eller Foppa som blev utklassade av damerna i grenen. Uppenbart favoriserad av SVT. Tröttsamt.

Armand Kranzj och Malin Ewerlöf var inspirerande att se. Men klippen är alldeles för långa.

Hade inte varit glad att vara i samma lag som Johansson. Hur tänkte man där egentligen.

Klassisk feministisk kommentar. Ewerlöf fixade ett silver som främsta merit. Medioker.

Vad tyckte du om att damerna fick släpa på mindre vikt, jämlikt?

Johansson en fuskare, sjukt att mannen som inte kirrade 1p mot Karelin...

Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag som håller på kraftlaget är lite besviken. Utan Tomas att släpa på i tävlingarna skulle det gått mycket bättre Men jag gillar honom som person. Min favorit är dock Armand. Vilken kille! Så målmedveten och explosiv och ändå så himla ödmjuk och fin Hoppas de får tävlingar som passar dom bättre i nästa avsnitt.

Sunnerborn är ju bara en pajas, och Peters dryghet borde kapas lite.

Ingen i friidrott-gänget har ju några faktiska meriter. Foppa är den ENDA i gruppen med rediga meriter.

Ang. Arman: jag har tränat gym/kampsport på Enigheten i Malmö och Arman är ALLT annat än ödmjuk och fin - han är dryg som fan. Ett riktigt stolpskott.

I hindertävlingen hymlade han inte att de hade storleken mot sig. Han hade lika gärna kallat Thomas en fet jävla fuskande ankare.

Men så är AK, han vet när han ska bita sig i tungan men gör bort sig ändå.
Senast redigerad av deliciousdelux 2018-03-26 kl. 02:45.
Citera
2018-03-26, 03:03
Medlem
twoeggss avatar
Kraftlaget lyckades inget vidare, nej. Men kan inte låta bli att undra, var är kraftgrenarna? De flesta tävlingarna känns ju som hand i handsken för friidrottslaget.
Citera
2018-03-26, 07:17
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Klassisk feministisk kommentar. Ewerlöf fixade ett silver som främsta merit. Medioker.

Ingen i friidrott-gänget har ju några faktiska meriter. Foppa är den ENDA i gruppen med rediga meriter.

Ang. Arman: jag har tränat gym/kampsport på Enigheten i Malmö och Arman är ALLT annat än ödmjuk och fin - han är dryg som fan. Ett riktigt stolpskott.

I hindertävlingen hymlade han inte att de hade storleken mot sig. Han hade lika gärna kallat Thomas en fet jävla fuskande ankare.

Japp den här gruppen känns mycket svagare meritmässigt än den andra. Jämför meriterna med sådana som Stenis, Pillan, Magda, Slangen o.s.v.
Citera
2018-03-26, 07:51
Medlem
Xedomes avatar
.

Citat:
/bla bla bla/ Han hade lika gärna kallat Thomas en fet jävla fuskande ankare
.
ETT fuskande ankare heter det. SVT gullar alldeles för mycket med gullegrisen Foppa i rutan. Blir uppenbart och därmed ointressant.

Kraftlaget är uträknade på förhand iom sitt tunga ankare. Förutsägbart.

Senast redigerad av Xedome 2018-03-26 kl. 08:01. Anledning: .
Citera
2018-03-26, 09:04
Medlem
mini-theas avatar
Tycker att Ara Abrahamian borde ha varit med istället för Tomas Johansson!! Kan inte komma på en enda gren som är fördelaktig för Tomas. Tycker synd om dom andra!!
Citera
2018-03-26, 13:38
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:

Under Karelins 6 sista år av karriären var det ingen som lyckades ta en enda poäng mot honom (dessutom obesegrad 1987-2000), så jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt med det fetade.
Citera
2018-03-26, 16:48
Medlem
Hunden007s avatar
vadå mindre vikt för man har mer tjejer i sitt lag?

borde ha varit 20 minuter avdrag för ha en kille mer än 100 kg i laget.

Erikas ögon under 90 grader hahaha.
Senast redigerad av Hunden007 2018-03-26 kl. 16:51.
Citera
2018-03-26, 17:02
Medlem
Hunden007s avatar
Riktigt svagt lag ändå Friidrottarna ställer upp med.

rätt många personer som är mycket bättre hade varit kul med Stefan Holm och Patrik Sjöberg i samma lag.
Citera
2018-03-27, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
ETT fuskande ankare heter det. SVT gullar alldeles för mycket med gullegrisen Foppa i rutan. Blir uppenbart och därmed ointressant.

Kraftlaget är uträknade på förhand iom sitt tunga ankare. Förutsägbart.

Nä, i det här fallet säger/skriver man EN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in